اپل

اپل در حال کار روی یک آیفون تاشو است

طبق اطلاعاتی که اخیرا در شبکه اجتماعی ویبو چین منتشر شده، اپل اخیرا «تعداد زیادی» نمایشگر تاشو را از شرکت سامسونگ سفارش داده است.

گفته می‌شود که این نمایشگرها برای طراحی نمونه‌های اولیه محصولات مدظر اپل استفاده خواهند شد و اگر این شایعه درست باشد، احتمالا در آینده نزدیک شاهد ورود گوشی‌های آیفون تاشو به بازار خواهیم بود. البته این شرکت همواره، امکان عرضه محصولات متفاوت در طی سال‌های اخیر مورد ارزیابی قرار داده که بسیاری از آن‌ها، به مرحله تولید انبوه نرسیدند و در حد همان طرح اولیه کنار گذاشته شدند. برای نمونه این شرکت چندی پیش به دنبال عرضه تلویزیون‌های HDTV بود که در نهایت از این تصمیم خود منصرف شد.

با این حال، عرضه آیفونی تاشو از سوی اپل چندان هم برای کاربران این روزهای بازار محصولات هوشمند غافلگیرکننده نخواهد بود چرا که نزدیک به دو سال است که شرکت‌هایی همچون سامسونگ و هواوی در این عرصه قدم گذاشته‌اند و اکنون جزو پیشگامان این بازار به شمار می‌روند.

البته پیشتر نیز اطلاعاتی در خصوص تصمیم اپل برای عرضه آیفونی تاشو در فضای وب منتشر شده بود. برای مثال، جان پراسر از افشاکنندگان شناخته‌شده اطلاعات گوشی هوشمند، چندی پیش با انتشار تصاویری از تلاش مهندسان اپل برای ساخت یک آیفون تاشو مجهز به دو نمایشگر مجهز روی یک لولا خبر داد که هرکدام از پنل‌ها از شکل و شمایلی شبیه به آیفون 11 بهره می‌برند.

به گفته وی، اگرچه در این آیفون تاشو خبری از ناچ نیست اما در قسمت بالایی صفحه، فضای کوچکی برای قرارگیری فیس آیدی و دیگر سنسورهای گوشی تعبیه شده است. وی مدعی شد که اگرچه این نمایشگر جدا از هم طراحی شده‌اند اما زمانی که باز می‌شوند، می‌توانند یک صفحه کامل و یکنواخت را به ارمغان آورند.

در هر صورت، تصمیم اپل برای ورود به این عرصه تازگی ندارد و باید دید که مهندسان و طراحان اپل تا چه حد، خواهند توانست این ایده را به پیش ببرند و به محصول نهایی مدنظر مدیران این شرکت برسند.

اپل در حال کار روی یک آیفون تاشو است

منبع
BGR

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا