اپل

انتشار تصاویری مفهومی ‌از گوشی تاشوی آیفون 12 فلیپ

با رونمایی و عرضه چند مدل گوشی اندرویدی مجهز به نمایشگر تاشو، اکنون طرفداران گوشی‌های آیفون نیز بی‌صبرانه در انتظار واکنش اپل و عرضه احتمالی گوشی تاشویی از این شرکت هستند.

اخیرا ویدیویی از ConceptPhones در فضای وب منتشر شده که تصاویری مفهومی ‌از گوشی آیفونی را نمایش می‌دهد که به نمایشگر تاشو مجهز شده است. اگرچه هنوز اپل، هیچ حرکتی را که نشان‌دهنده عزم این شرکت برای ورود به بازار گوشی‌های تاشو باشد، نشان نداده است اما این منبع خبری ادعا کرده که محصول موردنظر تحت عنوان آیفون 12 فلیپ معرفی خواهد شد.

در این تصاویر، یک دستگاه گوشی آیفون را مشاهده می‌کنید که نمایشگر آن به گونه‌ای طراحی که از قابلیت جمع شدن و باز شدن بهره می‌برد. در این گوشی، خبری از بریدگی بالای نمایشگر یا همان ناچ نیست و دوربین با طراحی hole-punch در بالای صفحه نمایش تعبیه شده است.

در قسمت پشتی بدنه، شاهد بکارگیری دوربین سه‌گانه به همراه اسکنر لیدار هستیم. طبق آخرین شنیده‌ها، قرار است اسکنر لیدار در گوشی‌های آیفون 12 استفاده شود. ناگفته نماند که این تصاویر در حد طرح‌های مفهومی‌و تاییدنشده هستند و مشخص نیست که آیا اپل اصلا تصمیم به عرضه چنین مدل آیفون دارد یا خیر؛ اگر هم دارد آن را به همین سبک و سیاق تولید خواهد کرد؟ به هر حال باید منتظر ماند و دید که با توجه به ورود یکی پس از دیگری تولیدکنندگان اندرویدی به این بازار نوظهور، اهالی کوپرتینو نیز به این بازار نگاهی خواهند داشت یا خیر.

انتشار تصاویری مفهومی ‌از گوشی تاشوی آیفون 12 فلیپ

انتشار تصاویری مفهومی ‌از گوشی تاشوی آیفون 12 فلیپ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا