اپلویروس کرونا

اپل ماسکی جدید را برای کارمندان خود طراحی کرد

سابقه اپل در طراحی و تولید انواع محصولات جدید و متفاوت با دیگر نمونه‌های موجود، بر کسی پوشیده نیست. این شرکت اخیرا ماسک صورت جدیدی را که از طراحی خاصی بهره می‌برد، برای کارکنان خود طراحی کرده است.

بلومبرگ با انتشار گزارشی نوشت که اپل با طراحی این ماسک جدید، آن را در اختیار کارمندان خود در بسیاری از مراکز و فروشگاه‌های خرده‌فروشی تحت مدیریت خود قرار داده است. تصمیمی‌که می‌تواند به کاهش شیوع بیشتر کرونا و همچنین ابتلای کارکنان این شرکت به این ویروس کمک زیادی کند.

طبق این گزارش، اپل دو مدل ماسک را در اختیار کارکنان خود قرار می‌دهد که تحت عنوان ClearMask و Apple Face Mask شناخته می‌شود. اگرچه مدل اول، توسط سایر شرکت‌ها تولید شده اما مدل دوم ساخت مهندسان و تیم طراحی صنعتی داخلی اپل است.

این ماسک از سه لایه تشکیل شده که نقش فیلتر را در ورود و خروج هوا ایفا می‌کنند و حتی تا 5 بار، قابل شست‌‌وشو و استفاده است. در همین رابطه، تصاویری نیز از این ماسک‌ها به بیرون کرده است که نشان می‌دهد از رنگی سفید و شکل مثلثی در قسمت بالایی بهره می‌برد تا بتوان به راحتی آن را روی بینی جای داد. قسمت پایینی آن نیز به صورت گرد طراحی شده که چانه را پوشش خواهد داد.

اپل در این باره می‌گوید: ماسک Apple Face Mask بسیار سبک و استفاده از آن راحت بوده و می‌تواند از شما و دیگران محافظت کند. این شرکت افزود که تحقیقات دقیقی در طراحی و تست بهترین مواد برای ساخت این ماسک‌ها صورت گرفته است.

اپل قصد دارد طی چند روز آتی، این ماسک‌های جدید را در اختیار کارکنان خود در سراسر جهان قرار دهد. این شرکت ماسک‌هایی را نیز در اختیار مراجعه‌کنندگان قرار خواهد داد که البته از نوع اول و ساخت شرکت‌های دیگر خواهد بود.

منبع
Mashable

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا