اپلموبایل

احتمال تاخیر در عرضه آیفون 12 نسخه 6.7 اینچ

طبق پیش‌بینی‌های انجام شده، احتمال اینکه آیفون 12 نسخه 6.7 اینچ اپل با تاخیر 1 ماهه در بازار عرضه شود بسیار زیاد است. «جف پو» تحلیل‌گر موسسه امنیتی GF Securities روز گذشته این مسئله را در گزارش جدید خود اعلام کرده است.

طبق گزارش این تحلیل‌گر، ممکن است اپل آیفون‌های سایز کوچک‌تر را سپتامبر (شهریور) امسال روانه بازار کند و عرضه نسخه‌های بزرگتر پرچمدار 2020 اپل، یعنی احتمالا آیفون 12 نسخه 6.7 اینچ ، به اکتبر موکول شود.

جف پو محدودیت‌های سفر را که موجب کاهش شدید تولید و ارسال محصولات به کشورها شده، دلیل اصلی این تاخیر احتمالی می‌داند.

از طرفی وب‌سایت MacRumors نیز در گزارشی مدعی شده که تست‌های تایید مهندسی (EVT) آیفون‌ 12 اپل هم طبق برنامه پیش نرفته و کمی به تاخیر افتاده که همین مسئله می‌تواند یکی از دلایل به تاخیر افتادن عرضه آیفون 12 نسخه 6.7 اینچی باشد.

طبق اطلاع کسب شده توسط این وب‌سایت، تست آیفون 12 نسخه 5.4 اینچی به ماه آوریل موکول شده و تست آیفون 12 نسخه 6.7 اینچی نیز به اواسط می منتقل شده است. این تست‌ها، آزمایشات ضروری هستند که قبل از آغاز تولید انبوه آیفون حتما باید انجام شوند.

این اولین بار نیست که عرضه آیفون با تاخیر مواجه می‌شود. سال 2017 زمانی که اپل از آیفون 8، 8 پلاس و آیفون 10 رونمایی کرد، این شرکت مجبور شد عرضه آیفون 10 را به ماه اکتبر موکول کند. این اتفاق سال بعد نیز با معرفی آیفون 10اس، 10اس پلاس و آیفون 10آر تکرار شد و کوپرتینو مجبور شد آیفون 10آر را با یک ماه تاخیر روانه بازار کند.

گفته می‌شود تمامی نسخه‌های آیفون 12 در یک تاریخ و در ماه سپتامبر معرفی می‌‎شوند و تنها تاریخ عرضه آنها در بازار متفاوت خواهد بود.

این تحلیل‌گر شرکت GF Securities در بخش از گزارش خود به شایعات پیرامون آیفون SE 2 نیز پرداخته است. به گفته جف پو این آیفون میان رده اواسط ماه آوریل و احتمالا در تاریخ 15 آوریل (27 فروردین) معرفی می‌شود و عرضه رسمی آن در بازار نیز از 3 اردیبهشت آغاز می‌شود.

منبع
iDropNEWS

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا