بازیویروس کرونا

رقابت فوتبالیست‌های مشهور جهان در بازی فیفا ۲۰

مجموعه EA Sports از تصمیم خود برای برگزاری یک دوره مسابقات فوتبال فیفا ۲۰ یا همان FIFA 20 به منظور جمع‌آوری و اهدای کمک‌های نقدی به نهادهای خیریه به منظور مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

در این تورنومنت تحت عنوان Stay and Play Cup و از طریق کانال توییچ (Twitch) متعلق به الکترونیک آرتس (EA) برگزار خواهد شد. همچنین، تیم‌هایی همچون بورسیا دورتمند، رئال مادرید، پاری سن ژرمن و منچسترسیتی حضور خواهند داشت.

نکته جالب توجه در خصوص این مسابقات اینجاست که بازیکنان فوتبال در دنیایی واقعی از باشگاه‌های بزرگ همانند الکساندر آرنولد از لیورپول و بنجامین مندی از منچسترسیتی در این تورنومنت حضور خواهد داشت و با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

اخیرا و با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا در جهان، برگزاری‌ها بازی‌های فوتبال به صورت مجازی بیش از پیش در میان کاربران رایج شده به طوری که اخیرا میکائیل آنتونیو بازیکن تیم وستهام انگلیس با رایان سسنیون به صورت مجازی به رقابت پرداخت که در نهایت، با پیروزی سسنیون به پایان رسید.

در این میان، سازمان لیگ اسپانیا یعنی لالیگا نیز با برگزاری یک دوزه مسابقات فیفا توانست چیزی حدود ۱۶۶ هزار دلار را برای سازمان‌های خیره جهت مبارزه با کرونا جمع‌آوری کند. چیزی حدود ۱۸۰ هزار نفر این مسابقات را تماشا کردند.

به گفته EA، این تورنومنت به منظور ترغیب افراد به برقراری ارتباط با دوستان و خانواده خود از طریق برگزاری بازی‌ها به صورت مجازی در این روزهای سخت برگزار خواهد شد. این مجموعه صاحب‌نام در صنعت بازی اعلام کرد که مبلغ یک میلیون دلار را برای مقابله با ویروس کرونا به بنیاد Coronavirus Relief اختصاص خواهد داد.

منبع
https://www.engadget.com/fifa-20-stay-and-play-cup-coronavirus-relief-103028460.html

نوشته های مشابه

‫219 دیدگاه ها

  1. iGaming 분야에서 혁신적이고 표준화된 콘텐츠를 제공하는 최신 프라그마틱 게임은 슬롯, 라이브 카지노, 빙고 등 다양한 제품을 지원하여 고객에게 엔터테인먼트를 제공합니다.
    프라그마틱 무료

    프라그마틱 슬롯에 대한 설명 정말 감사합니다! 더불어, 제 사이트에서도 프라그마틱과 관련된 내용을 찾아보세요. 함께 발전하며 더 많은 지식을 얻어가요!

    https://dtcfelt.com/hot/
    https://www.tunebreaker.com
    https://www.ivermectininstock.com/

  2. 프라그마틱의 게임은 정말 다양한데, 최근에 출시된 것 중 어떤 게임이 가장 좋았나요? 공유해주세요!
    프라그마틱 슬롯 사이트

    프라그마틱의 게임은 언제나 최신 트렌드를 반영하고 있죠. 최근에 나온 트렌드 중에서 가장 마음에 드는 것은 무엇인가요

    https://www.hnrcrew.com
    https://www.sotradi.com
    https://supervil.com/hot/

  3. В Москве приобрести свидетельство – это удобный и экспресс метод завершить нужный запись без лишних хлопот. Разнообразие фирм продают услуги по изготовлению и торговле свидетельств разных учебных заведений – https://diplomkupit.org/. Ассортимент свидетельств в Москве большой, включая документы о академическом и нормальном профессиональной подготовке, документы, дипломы техникумов и вузов. Основное преимущество – возможность достать диплом официальный документ, обеспечивающий истинность и качество. Это обеспечивает особая защита от фальсификаций и предоставляет возможность использовать свидетельство для различных целей. Таким образом, покупка свидетельства в столице России является важным достоверным и экономичным вариантом для данных, кто желает достичь успеху в карьере.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا