تکنولوژی

۱۲ تیم «لیگ ملی فوتبال زنان» به فیفا ۲۳ اضافه می‌شوند

الکترونیک آرتس، خالق بازی فیفا اعلام کرد که از ۱۵ ماه مارس یعنی حدود یک هفته دیگر، لیگ ملی فوتبال زنان (NWSL) به بازی محبوب FIFA ۲۰۲۳ اضافه خواهد شد.  

به گفته این استودیو بازی‌سازی، تمامی۱۲ تیم حاضر در این لیگ به همراه بازیکنان آنها در بازی فیفا ۲۰۲۳ حضور خواهند داشت. این بازی در ابتدا به همراه سوپرلیگ زنان و دیویژن ۱ بریتانیا و فرانسه عرضه شد.  

همچنین این بازی به عنوان اولین بازی EA لقب گرفته که تصویر یک بازیکن خانم روی کاور آن نقش بسته است. این بازیکن کسی نیست جز سم کر (Sam Kerr) بازیکن تیم فوتبال چلسی در نسخه آلتیمیت ادیشن.  

این تکامل حضور بازیکنان فوتبال زنان از سال ۲۰۱۶ کلید خورد؛ زمانی که برای اولین بار بازیکنان حرفه‌ای زن در این نسخه بازی مورد استفاده قرار گرفتند.  

حالا با فرارسیدن ۱۵ مارس، همه ۱۲ تیم لیگ NWSL برای بازی در حالت Kick-Off Fifa ۲۳ در دسترس کاربران خواهند بود. این تیم‌ها همچنین در حالت تورنومنت، آنلاین سیزنز و فرندلیز نیز برای گیمرها قابل استفاده خواهند بود.  

الکترونیک آرتس می‌گوید اگر هر دو کاربر، یک تیم از لیگ NSWL را انتخاب کنند، یک تجربه متفاوتی از بازی را احساس خواهند کرد. این شرکت همچنین گزین بازی کردن لیک قهرمانان زنان اروپا را نیز در حالت‌های Kick-OFF و تورنومنت فراهم کرده است.  

جسیکا برمن، کمیسیونر لیگ ملی فوتبال زنان گفت ورزشکاران NWSL، از بهترین‌های جهان هستند و از اینکه این فرصت برای نمایش استعداد آنها از طریق یک تجربه بازی فراهم شده، بسیار خوشحالیم.

وی افزود بیش از این نمی‌توانیم منتظر باشیم تا گیمرها این بازی‌ها را آغاز کنیم و مشتاقانه امیدواریم این روند ادامه‌دار باشد و در زمان آغاز این لیگ در ۲۵ مارس، شاهد تداوم این اتفاق خوب باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا