بازی

بازی‌های جذاب، هیجان‌انگیز و مشهور دنیای امروز

شرکت تولید کننده بازی tencent games در سال ۲۰۱۶ با ارایه بازی پابجی در نسخه کنسول به شهرتی باورنکردنی دست یافت و پس از آن اقدام به انتشار این بازی جذاب در پلتفرم موبایل و در قالب هر دو سیستم عامل اندروید و‌ای او اس نمود. این بازی در سبک بقا طراحی شده و مهارت‌های شما برای زنده ماندن را به چالش می‌کشد. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری در ارتباط با این بازی و خرید یوسی به دست آورید این مطلب را از دست ندهید.

تلاش کن تا زنده بمانی

در نسخه موبایل بازی پابجی داستان از جایی آغاز می‌شود که شما با عده‌ای دیگر توسط یک هواپیما به سمت جزیره‌ای حرکت می‌نمایید. زمانیکه به جزیره می‌رسید از بالای هواپیما به سمت بیرون می‌پرید و در قسمتی از جزیره فرود می‌آیید. در واقع بازی از این نقطه شروع می‌شود و شما باید با انواع مختلف سلاح و تجهیزات جنگی به نبرد با دیگر افراد بپردازید. پیدا کردن مکان امن برای در امان ماندن از حمله رقبا اهمیت ویژه‌ای دارد. در پایان اما فقط یک نفر زنده باقی می‌ماند و بقیه از بازی خارج می‌شوند.

یک گزینه مطلوب برای علاقمندان به رقابت‌های جهانی

یکی از مزیت‌های بازی پابجی انتخاب دو حالت آرکید و کلاسیک برای بازی است. در حالت کلاسیک به چند صورت شامل تک نفره، دو نفره و یا یک تیم می‌توانید به نبرد بپردازید. هرچقدر میزان افرادی که از بین می‌برید بیشتر باشد در رده‌بندی جهانی در مقام بالاتر قرار خواهید گرفت. در حالت آرکید اما باید تمام تلاشتان را به کار ببندید تا بیشتر زنده بمانید. در این حالت ریتم بازی نیز با سرعت بیشتری نسبت به قبل پیش می‌رود.

ما بردیم ما بردیم چلوکباب رو خوردیم

شاید برایتان جالب باشد که بدانید این عبارت معروف که در کودکی هنگام برد در بازی به رقبایمان می‌گفتیم یک معادل انگلیسی تحت عنوان «Winner Winner Dinner Chicken» دارد که اگر در بازی پابجی برنده شوید در صفحه بازی این عبارت به شما نشان داده می‌شود.

ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد نسخه موبایل بازی پابجی

در نسخه موبایلی این بازی شما می‌توانید با ۱۰۰ نفر به صورت آنلاین به رقابت بپردازید. از مهم‌ترین ویژگی‌های دیگر این بازی می‌توان به امکان چت صوتی میان هم‌تیمی‌ها اشاره کرد. اگر متنوع بودن سلاح هم برایتان حایز اهمیت است باید بگوییم نگران نباشید زیرا در این بازی انواع مختلفی از سلاح‌ها وجود دارد. اگر می‌خواهید با دوستانتان تیم تشکیل بدهید نیز جای هیچ نگرانی نیست زیرا این بازی این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد.

حداقل نیازهای سخت افزاری برای اجرای بازی

این بازی هیجان انگیز برای اجرا به حداقل ۲ گیگ رم نیاز دارد اما اگر گوشی شما سخت‌افزار به روزی ندارد جای نگرانی نیست. در این حالت می‌توانید از نسخه پابجی لایت استفاده نمایید.

حال که با ویژگی‌های مختلف این بازی آشنا شدید در مرحله بعد باید مطلع باشید که در این بازی نیز مانند بسیاری از بازی‌های بین المللی برای استفاده از ویژگی‌های خاص باید پول بپردازید. در دنیای پابجی از پول تحت عنوان یوسی یاد می‌شود.

فایده خرید یوسی

با خرید یوسی پابجی موبایل می‌توانید در وهله اول ظاهر و نمای اکانت خود را ارتقا دهید. همچنین یکسری امکانات در این بازی وجود دارد که برای اکانت‌های رایگان موجود نیست و شما تنها با خرید یوسی می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید. نکته قابل توجه دیگر این است که سازنده‌های این بازی آیتم‌ها را به صورت شانسی در اختیار شما قرار می‌دهند. یعنی اگر به دنبال آیتم خاصی می‌گردید باید یک پک را خریداری نمایید و بعد از آن این شانس شما است که چه آیتمی از این پک به شما تعلق می‌گیرد. پس با خرید یوسی پابجی بیشتر می‌توانید آیتم‌های بیشتری در اختیار بگیرید و لذت بازی خود را چند برابر کنید.

برای خرید uc به کدام سایت اطمینان کنیم؟

حال که عزمتان را جزم کردید تا با خرید یوسی کیفیت بازی خود را بالا ببرید در مرحله بعد باید به دنبال یک سایت مطمئن بگردید. با توجه به تحریم‌هایی که علیه کشور ما وجود دارد خرید یوسی توسط خود افراد به آسانی انجام نمی‌گیرد و باید از سایت‌ها کمک گرفت. زنیت گیم برای رفع نیاز گیمرها امکان خرید یوسی ارزان را در اختیار شما قرار می‌دهد. این وب‌سایت با ارایه قیمت‌های پایین و در مقابل ایجاد یک فضای مطمئن و قابل اعتماد نیاز شما را به آسانی برطرف می‌سازد. از دیگر ویژگی‌های این وب‌سایت می‌توان به امکان خرید پول بازی‌های دیگر مانند کالاف دیوتی اشاره نمود که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

یک بازی هیجان انگیز دیگر

کالاف دیوتی یک بازی در ژانر تیراندازی است که نسخه پلتفرم موبایل آن در سال ۲۰۱۹ ارایه گردید. در ساعات اولیه انتشار این بازی تعداد دانلود آن به بیست میلیون رسید که رکورد بسیار بالایی محسوب می‌شد. در این بازی در مراحل اولیه جنگ با ربات‌ها صورت می‌گیرد و در ادامه شما می‌توانید با گیمرهای واقعی در سرتاسر دنیا به رقابت بپردازید.

ویژگی‌های این بازی

امکان ارتباط با سایر بازیکنان به صورت آنلاین، وجود موسیقی‌های لذت بخش، گرافیک بالا و امکان بازی با سایر کاربران در سیستم عامل‌های مختلف از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی دوست داشتنی است.

خرید سی پی

نام پول مخصوص این بازی سی پی است. با خرید سی پی کالاف دیوتی می‌توانید از امکانات پیشرفته این بازی استفاده نمایید و سلاح‌های پیشرفته خریداری کرده و حتی تجهیزاتی که دارید را نیز ارتقا دهید. همچنین با داشتن سی پی می‌توانید اقبال خود را در گردونه شانس کالاف امتحان کنید و برنده جایزه‌های متنوع شوید. برای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل و همچنین خرید یوسی می‌توانید از وب‌سایت زنیت استفاده نمایید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا