ال جی

ال‌جی جی9 مجهز به دوربین چارگانه معرفی می‌شود

اگرچه حال و روز ال‌جی در زمینه فروش گوشی‌های هوشمند، تعریف چندانی ندارد اما شواهد نشان می‌دهد که این شرکت کره‌ای قصد دارد تا پرچمدار جدید خود یعنی‌ جی9 را مجهز به دوربین چهارگانه به بازار عرضه کند.

در همین رابطه، اخیرا اکانت توییتری افشاگر OnLeaks تصویری را از طراحی احتمالی جی9 منتشر کرده که نشان می‌دهد این پرچمدار جدید، از لحاظ ظاهری نسخه ارتقایافته‌ای از مدل جی8 ایکس محسوب می‌شود که با چند تغییر در طراحی بدنه همراه شده است.

طبق این تصاویر، ال‌جی در قسمت پشتی این گوشی، چهار سنسور دوربین را تعبیه کرده که به صورت افقی در کنار هم جای گرفته‌اند. ال‌جی قصد دارد تا با این آرایش دوربین، خود را به جمع تولیدکنندگانی اضافه کند که از دوربین‌های چهارگانه در محصولات خود استفاده کرده‌اند.

گفته می‌شود که حسگر اثر انگشت این دوربین در زیر نمایشگر تعبیه شده و نمایشگر آن نیز از ابعادی بین 6.7 تا 6.9 اینچ برخوردار خواهد بود. سنسور دوربین سلفی نیز در قسمت میانی و بالایی نمایشگر جای گرفته که به اصطلاح به آن قطره اشک یا Teardrop می‌گویند.

از طرفی دیگر، وروی 3.5 میلیمتری هدفون نیز در این گوشی حفظ شده که در بسیاری از گوشی‌های پرچمدار امروزی مشاهده نمی‌شود. هنوز مشخص نیست که چه زمانی از این گوشی رونمایی خواهد شد اما شنیده‌ها حاکی از آن است که کنگره جهانی موبایل بارسلون می‌تواند یکی از گزینه‌های مدنظر مدیران این شرکت باشد.

در این میان، شنیده شده که سامسونگ نیز در ماه فوریه یعنی روزهایی که کنگره جهانی موبایل برگزار می‌شود، از پرچمداران جدید سری گلکسی اس خود رونمایی خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا