گوگلموبایل

پیکسل 4a با نمایشگر بدون حاشیه عرضه می‌شود؟

پیکسل 3a برای شرکت گوگل یک قدم بزرگ به جلو محسوب می‌شد چراکه نسخه اقتصادی پرچمدار این شرکت بود و توانست خریداران زیادی را به خودش جلب کند. حالا این قضیه می‌تواند برای نسل حدید این گوشی یعنی «پیکسل 4a» هم صدق کند.

یکی از فاش‌کنندگان مشهور توییتر به تازگی رندرهایی منتشر کرده که نشان می‌دهند «پیکسل 4a» به نمایشگر 5.7 یا 5.8 اینچی مجهز شده و روی نمایشگر آ« تنها یک حفره برای سنسور دوربین سلفی تعبیه شده است. به نظر می‌رسد نسخه ارزان قیمت پیکسل 4 قرار است با حاشیه‌های باریک‌تر و ظاهری مدرن‌تر در مقایسه با پیکسل 4 عرضه شود.

در پشت دستگاه تغییرات به خوبی دیده می‌شوند. اگرچه در این رندرها پیکسل 4a همچنان با چینش دوربین مربعی دیده می‌شود اما در حقیقت تنها یک سنسور در پشت این دیوایس تعبیه شده است. متاسفانه پیکسل 4a از لنز زوم تله محروم است. البته این امکان هم وجود دارد که در ماژول این گوشی سنسورهای زیادی وجود داشته باشند و حتی در بالای گوشی همچنان از جک هدفون استفاده شود تا رضایت طرفداران هدفون‌های سیمی از این طریق جلب شود.

البته همچنان ناشناخته‌های زیادی درباره این گوشی وجود دارند. مثلا ممکن است پیکسل 4a با چیپست اسنپدراگون میان‌رده و امکانات سخت‌افزاری ضعیف‌تر عرضه شود اما مشخص نیست این کاهش قدرت پیکسل 4a در مقایسه با پیکسل 4 تا چه اندازه خواهد بود.

اگر به تجربه‌های قبلی نگاه کنیم، گوگل از پیکسل 4a در جریان کنفرانس I/O بهار سال آینده رونمایی می‌کند.

منبع
Engadget

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا