گوگل

ارتقای فیس آنلاک و چند قابلیت دیگر در بروزرسانی جدید پیکسل 4

اوایل ماه دسامبر، شرکت گوگل اعلام کرد که از این پس، بروزرسانی های جدید برای گوشی‌های سری پیکسل 4 را در قالب Pixel Feature Drop عرضه خواهد کرد. حال این بروزرسانی از راه رسیده و قابلیت‌های جدیدی را به این سری از گوشی‌ها اضافه و برخی امکانات را نیز آپدیت کرده است.

از جمله مهم‌ترین این موارد ‌می‌توان به بروزرسانی قابلیت فیس آنلاک و اضافه شدن سبک جدید مو و یا ریش اشاره کرد. در توضیحات این آپدیت آمده است: زمانی که این قابلیت فعال شود، از تصاویر فیس آنلاک برای اعمال تغییرات و آپدیت چهره اسکن‌شده فرد، استفاده ‌می‌شود. این کار باعث ‌می‌شود تا فیس آنلاک بتواند چهره کاربران را بهتر از قبل شناسایی کند.

گوگل همچنین این اطمینان را به کاربران داد که این تصاویر روی تراشه تایتان موجود در پیکسل 4 ذخیره ‌می‌شوند و هرگز در فضای آنلاین ذخیره نخواهند شد. با دریافت این بروزرسانی، پیکسل 4 قادر به پشتیبانی از GNSS دو فرکانسه خواهد بود و ‌می‌تواند دو سیگنال ماهواره‌ای را در یک لحظه ردیابی کند.

همانطور که ‌می‌دانید، گوگل در مهر ماه امسال دو عضو جدید به نام‌های پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال را به خانواده گوشی‌های هوشمند خود اضافه کرد. اما این گوشی آنچنان که باید و شاید نتوانست انتظارات را برآورده کند و حتی از آن به عنوان بی‌ارزش‌ترین گوشی سال 2019 یاد شد.

منبع
Engadget

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا