رویدادهای ایرانی

ّبرگزاری رویداد «هفت شهر» جشنواره وب و موبایل ایران در بابلسر

آی‌تی‌ایران – جشنواره وب و موبایل این بار در ایستگاه بابلسر توقفی یک روزه خواهد داشت.

جشنواره وب و موبایل ایران در اولین سال برگزاری استانی خود، پس از اصفهان، مشهد، رشت، قزوین و یزد این بار در بابلسر برگزار خواهد شد.

رضا الفت نسب، سخنگوی اتحادیه کسب و کارهای مجازی، شایان شلیله، بنیانگذار جشنواره وب و موبایل ایران، میلاد احرام پوش، هم بنیانگذار جشنواره وب و موبایل ایران، محمد رحمانی، مدیر حقوقی اسنپ، علی معتمد‌ زادگان، رییس پارک علم و فناوری استان مازندران، امیرحسین ناطقی، هم‌بنیان‌گذار کوئیز آف کینگز، ابوالحسن منصوریان، بنیان‌گذار فراآزمون، محمد مرادی، بنیان‌گذار کلید موفقیت و امیرحسین صادقی مشاور مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد از سخنرانان این رویداد خواهند بود.

ستاد برگزاری جشنواره وب و موبایل ایران در رابطه با بخش استانی این رویداد نوشته است:

ما در جشنواره وب و موبایل ایران اعتقاد داریم که ایران فقط تهران نیست و استعدادها و منابع بسیاری در سایر نقاط ایران در حال شکوفایی هستند که ما نیز میتوانیم سهمی در رشد آنها داشته باشیم. از این رو در این رویدادها با دعوت از برترین های حوزه وب و موبایل، صاحبان کسب و کارهای موفق در تهران و نیز زیست بوم منطقه، در راستای انتقال تجربه ها و اشتراک گذاری آنها با علاقمندان حوزه وب و موبایل در استان های مختلف و نیز تسهیل شبکه سازی و ارتباط با افراد این حوزه، قدم برداشته ایم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا