چگونه

چگونه عکس‌ها را در آیفون و آیپد فشرده کنیم؟

همه ما عاشق عکس هستیم و عکس‌های کودکان، خانواده، دوستان، حیوانات خانگی و مکان‌های مورد علاقه مان در گوشی‌هایمان موجود است. اما چیزی که ممکن است خیلی جالب نباشد، حجم این عکس ها است. البته ممکن است شما حجم کافی برای ذخیره عکس‌ها داشته باشید ولی این موضوع در هنگام ارسال و اشتراک‌گذاری کمکی به شما نمی‌کند و ارسال عکس با حجم‌های بالا در ایمیل و پیام‌‌رسان‌ها می‌تواند مشکل ساز شود. همچنین بسیاری از سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی برای بارگذاری عکس‌ها محدودیت حجم دارند.

در این مطلب قصد داریم به شما نشان دهیم چگونه می‌توانید عکس‌ها را در آیفون و آیپد فشرده کنید. این کاهش حجم فایل، ارسال و اشتراک‌گذاری و یا استفاده از آنها در اپلیکیشن‌های خاص را آسان‌تر می‌کند.

از آنجایی که این کار با استفاده از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض آیفون و آیپد ممکن نیست، باید سراغ اپلیکیشن‌های مخصوص این کار در اپ استور بروید. برای این کار بهتر است اپلیکیشن «Compress photos & pictures» را جستجو کنید. این اپلیکیشن را می‌توانید به صورت رایگان از اپ استور دانلود کنید.

چگونه عکس‌ها را در آیفون و آیپد فشرده کنیم

فشرده سازی عکس‌ها در آیفون در آیپد

برنامه را بازکنید، اجازه دسترسی آن به عکس‌ها را بدهید و این مراحل را دنبال کنید:

علامت به اضافه روی صفحه اصلی را فشار دهید

عکس‌هایتان را انتخاب کنید و گزینه next را لمس کنید.

تنطیمات فشرده سازی برای کیفیت و ابعاد را بر اساس دلخواه خود تنظیم کنید. در صورت تمایل روی پیش نمایش ضربه بزنید تا تفاوت ظاهری قبل و بعد از فشرده سازی را ببینید

Compress X photos  را بزنید یا به عقب برگردید و دوباره تنطیمات را اعمال کنید و و سپس آن دکمه را بزنید.

پس از اتمام مراحل، شما می‌توانید جزییات حجم عکس را قبل و بعد از فشرده سازی و حجم آزاد شده به واسطه این فرایند را مشاهده کنید

بعد از آن شما می‌توانید تصمیم بگیرید که عکس‌های اصلی را نگه دارید و یا آنها را حذف کنید. عکس‌های فشرده شده به صورت خودکار در آلبوم ذخیره می‌شوند و اگر شما گزینه delete orginal را انتخاب کنید، عکس اصلی با حجم بالا حذف خواهد شد.

پس از این مرحله عکس‌های فشرده شده در گوشی شما آماده ارسال و اشتراک‌گذاری خواهند بود.

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا