موبایل

چرا موتورولا عرضه گوشی تاشو RAZR را به تاخیر انداخت؟

به‌نظر می‌رسد کم‌کم باید به تاخیر در عرضه گوشی‌های تاشو عادت کنیم چراکه اینبار موتورولا اعلام کرده عرضه گوشی تاشو RAZR با تاخیر انجام خواهد گرفت. البته به گفته شرکت، این تاخیر به دلیل تقاضای بسیار بالای علاقه‌مندان به این گوشی رخ داده است. موتورلا اعلام کرده که مجبور است پیش‌فروش این گوشی را کمی دیرتر از تاریخ اعلام شده آغاز کند. ابتدا قرار بود پیش‌فروش گوشی تاشو RAZR  از 5 دی ماه آغاز شود.

شرکت موتورولا در بیانیه جدید خود اعلام کرد: «از زمان معرفی گوشی RAZR در نوامبر، این گوشی تاشو با هیجان و استقبال بی‌نظیری از سوی علاقه‌مندان مواجه شده. تقاضا بسیار بالا بوده و در نتیجه میزان قطعات مورد نیاز برای تامین نیاز تمام مشتریان کمی پایین‌تر از حد پیش‌بینی است. از این رو موتورولا تصمیم گرفته برای پاسخگویی به تقاضای مشتریان و عرضه به موقع این گوشی، پیش‌فروش RAZR را با کمی تاخیر آغاز کند. شرکت در تلاش است تا قطعات مورد نیاز برای تولید RAZR را طبق نیاز بازار تامین کند چراکه مایل نیستیم قولی را که به مشتریان درباره مدت زمان بین سفارش و عرضه داده بودیم، زیر پا بگذاریم.»

البته تاخیر در عرضه به دلیل تقاضای بالا خیلی بهتر از تاخیر به دلیل نقص در عملکرد دستگاه است. زمانی که سامسونگ گلکسی فولد را معرفی کرد، ابتدا چند نسخه را برای بررسی عرضه کرد که همگی پس از مدتی با مشکلات فنی جدی در بخش نمایشگر و لولا روبرو شدند. در ادامه سامسونگ گوشی‌ها را از بازار بیرون کشید و عرضه گلکسی فولد را به تاخیر انداخت.

موتورولا هنوز تاریخ جدیدی برای آغاز پیش‌فروش گوشی تاشو  RAZR اعلام نکرده اما طبق گفته شرکت، خیلی زود این اتفاق رخ خواهد داد. بنابراین انتظار می‌رود عرضه این گوشی از ماه آینده شروع شود.

منبع
DigitalTrends

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا