پوشیدنی هوشمند

ساعت هوشمند آنر مجیک واچ 2 با طول عمر باتری 14 روزه معرفی شد

شرکت آنر امروز علاوه بر رونمایی از گوشی‌های وی30 و وی30 پرو، از یک ساعت هوشمند جدید به نام مجیک واچ 2 نیز پرده برداشت که قادر است با یک بار شارژ، تا 14 روز روشن بماند و کار کند.

این محصول با تمرکز بر روی قابلیت‌های مرتبط با سلامتی و تندرستی کاربران طراحی شده و از استاندارد 5ATM که مقاومت بدنه را در برابر فشار آب تا عمق 50 متری تضمین می‌کند، بهره می‌برد. این ساعت قادر به ردیابی ضربان قلب است و می‌تواند مسافت، سرعت و میزان کالری مصرفی کاربر را اندازه‌گیری کند.

مجیک واچ 2 در طول روز، بر ضربان قلب کاربر نظارت داشته و اگر شدت آن کم و یا زیاد شود، به وی هشدار می‌دهد. همچنین، اگر احساس کند که کاربر استرس دارد، حرکت‌های ورزشی تنفسی را برای کاهش استرس پیشنهاد می‌کند. از طرفی دیگر، مجیک واچ 2 قادر است فعالیت خواب کاربر را نیز تحت نظر بگیرد و پیشنهاداتی را برای تجربه خوابی بهتر ارائه دهد. این ساعت می‌تواند شش نوع اختلال خواب را تشخیص دهد.

آنر این ساعت را به 15 حالت تناسب اندام مجهز و قابلیت‌های GPS و GLONASS را نیز به آن اضفاه کرده است. جنس بدنه مجیک واچ 2 از فلز ضدزنگ 361L است و در دو اندازه متفاوت 46 و 42 میلیمتری به فروش خواهد رفت.

ابعاد 1.2 و 1.4 اینچی نیز برای نمایشگر این ساعت در نظر گرفته شده است. هر دو نمایشگر از پنل امولد و تراکم پیکسل 326ppi بهره می‌برند. توان پردازشی مجیک واچ 2  از طریق چپیست کایرین A1 تامین می‌شود که پیشتر در مدل هواوی واچ جی‌تی 2 نیز به کار رفته بود.

ساعت هوشمند آنر مجیک واچ 2 با طول عمر باتری 14 روزه معرفی شد

این ساعت به حافظه ذخیره‌سازی 4 گیگابایتی مجهز شده که کاربر می‌تواند در 2 گیگابایت آن حدود 500 آهنگ را برای گوش دادن در حین ورزش ذخیره کند. قابلیت پیشرفته بلوتوثی نیز در مجیک واچ 2 تعبیه شده تا کاربر تواند به تماس‌های صوتی خود پاسخ دهد؛ این قابلیت حتی تا فاصله 150 متری نیز به خوبی کار خواهد کرد.

باتری مجهز به طور عمر 14 روزه نیز از دیگر ویژگی‌های بارز مجیک واچ 2 است. ناگفته نماند که مدل 46 میلیمتری این ساعت از این ویژگی بهره می‌برد و در نسخه 42 میلیمتری، این مدت زمان حدود یک هفته است.

مجیک واچ 2 از 12 دسامبر در بازار قابل خرید خواهد بود. قیمت نسخه 42 میلیمتری این ساعت حدود 155 دلار تعیین شده و مدل 46 میلیمتری نیز با قیمت 155 دلار عرضه خواهد شد. البته مدل‌هایی از این ساعت نیز با قیمت 170 و 200 دلار نیز به فروش خواهند رفت که این قیمت‌ها با توجه به مدل انتخابی، متغیر خواهد بود.

منبع
GSMArena

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا