موبایل

رونمایی از آنر 9ایکس در ایران

آنر 9ایکس با دوربین سلفی پاپ آپ و رم 6 گیگابایتی رونمایی شد

رسانه آی‌تی‌ایران – شرکت آنر شب گذشته طی مراسمی در هتل المپیک تهران رسما از گوشی «آنر 9ایکس» رونمایی کرد.

آنر 9ایکس با بهره‌مندی از اندروید نسخه 9.0، دوربین سه‌گانه، نمایشگر 6.59 اینچی، و سخت‌افزار قابل قبول عرضه می‌شود. اما وجه تمایز اصلی آنر 9ایکس، حذف ناچ بالای صفحه است که همین مسئله موجب شده دوربین سلفی این گوشی به‌صورت «پاپ آپ» طراحی شود.

آنر 9ایکس نشان‌دهنده تعهد شرکت آنر در عرضه گوشی‌های پرقدرت با قیمت مناسب برای همه کاربران است. این گوشی که به سیستم دوربین سه‌گانه 48 مگاپیکسلی مجهز شده، امکان ثبت تصاویر با کیفیت و ضوح بالا را می‌دهد. ضمنا به‌لطف به‌کارگیری سنسور اولتراواید، امکان ثبت تصاویر با زاویه دید 120 درجه با این گوشی وجود دارد.

اما یکی از تفاوت‌های آنر نسبت به نسخه 8ایکس و دیگر رقبای میان‌رده، تجهیز شدن به دوربین سلفی پاپ آپ است. زمانی که قصد دارید عکس سلفی بگیرید، سنسور از حاشیه بالایی گوشی بیرون می‌آید. نکته‌ای که آنر در مراسم دیشب به آن اشاره کرد این بود که دوربین سلفی پاپ آپ آنر قادر است تا 15 کیلو وزن را تحمل کند و این مسئله باعث می‌شود، خیال کاربران از آسیب‌پذیری دوربین سلفی آنر راحت شود.

همچنین سنسور جاذبه به‌کاررفته در دوربین سلفی آنر 9ایکس این قابلیت را دارد در صورتی که گوشی ناخواسته از دست کاربر رها شود، سریعا به داخل بدنه انتقال پیدا کند و از آسیب دیدن در امان بماند.

آنر 9ایکس در زیر پوسته ظریف خود از سخت‌افزار قدرتمندی بهره می‌برد. این گوشی با چیپست کایرین 710F، رم 6 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 گیگبایتی با قابلیت ارتقا به 512 گیگابایت از طریق رم میکرو‌اس‌دی، پردازنده گرافیکی Mali-G51 و باتری قدرتمند 4000 میلی‌آمپری وارد بازار ایران شده و با وجود قیمت نسبتا کمی که دارد در واقع امکانات یک پرچمدار را در اختیار شما قرار می‌دهد.

آنر ادعا می‌کند به توجه به علاقه و تقاضای کاربران، تصمیم گرفته جک هدفون را روی آنر 9ایکس حفظ کند. این گوشی به درگاه شارژ نوع C نیز مجهز شده است.

در قسمت جلو آنر 9ایکس، یک نمایشگر 6.59 اینچی فول ویو تعبیه شده که بر خلاف آنر 8ایکس، خبری از ناچ بر روی آن نیست. آنر با انتقال سنسور دوربین سلفی به درون بدنه موفق شده نمایشگر این گوشی را تمام صفحه و بدون بریدگی نمایشگر طراحی کند. نمایشگر ال‌سی‌دی این گوشی یکی از بزرگترین نمایشگرهایی است که شرکت آنر در محصولاتش استفاده کرده و از کیفیت مطلوبی بهره‌مند است. نسبت نمایشگر به بدنه در این گوشی نیز 91 درصد است.

آنر 9ایکس با قیمت 3 میلیون و 899 هزار تومان در بازار ایران عرضه می‌شود و در رنگ‌های آبی و مشکی و از طریق فروشگاه‌های آنلاین ایرانی قابل خریداری است.

همچنین در کنار این گوشی، شرکت آنر از دستبند هوشمند «آنر بند 5» با نمایشگر آمولد و هدفون «آنر اسپرت» نیز رونمایی کرد.

در ادامه می‌توانید تصاویر مربوط به این مراسم را مشاهده کنید.

مراسم رونمایی از آنر 9ایکس

مراسم رونمایی آنر 9ایکس

مراسم رونمایی آنر بند 5

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا