ایراناینترنت

هدیه شاتل به کاربران اینترنت برای هم دلی با کاربران در قطعی سرویس اینترنت

گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل هم‌زمان با برطرف شدن اختلال‌های سراسری، با اختصاص ۳ روز اشتراک رایگان نماوا (سرویس آنلاین تماشای فیلم و سریال) و ۱۰ اشتراک رایگان اینترنت، از صبوری کاربران خود در زمان قطعی سرویس اینترنت قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی شاتل، این هدیه برای تمام کاربران شاتل که به دنبال اختلالات سراسری در روزهای گذشته با قطعی سرویس روبه‌رو شده‌اند از طریق کد هدیه‌ای که در قالب یک پیامک به دست‌شان رسیده، قابل استفاده خواهد بود.

هدیه شاتل به کاربران
احمد نخجوانی، مدیرعامل گروه شرکت های شاتل در این‌باره گفت: «در روزهای گذشته، قطع شدن سرویس اینترنت، مشکلات و نارضایتی‌هایی را به دنبال داشت که کاربران شاتل همچون همیشه با هم‌دلی و صبوری خود، مشکلات را تحمل و این مجموعه را در انجام وظایف خود یاری کردند. شاتل قدردان این همراهی‌ست و برای سپاس از صبوری کاربران هدیه‌ی کوچکی را به عنوان هم دلی با کاربران در نظر گرفته است که جزییات آن از طریق پیامک به اطلاع مشترکین شاتل رسیده است.»
کاربران شاتل می‌توانند با مراجعه به پیامک‌های دریافتی خود و صفحات اجتماعی این اپراتور از جزییات دریافت این هدیه قدردانی آگاه شوند.

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

  1. باسلام خدمت همه ی مسئولین محترم شرکت پرطرفدارشاتل
    واقعاخلف وعده بده
    یاوعده ندید یا به نحواحسن انجام بدید
    حیف اونهمه آبروی سیستم شاتل بخاطرخلف وعده ازبین بره
    شاتل رضایت کاربراشو خوب تونسته بودجلب کنه
    حالا ….
    خیلی برای منم عجیب بود

  2. درود
    من از مشتریان DSL شاتل هستم . طبق گفته خودشون 10 روز به سرویس اضافه میکنن و باید جبران خسارت (SLA) توی سایت ثبت میکردیم که من انجام دادم این کارها رو و جوابیه برام اومده که طبق ماده ….. قطعی ها از طرف نهادهای دولتی و … جز تعهدات شرکت نمی باشد !!!!
    اخر پیام نوشتن به پاس صبوری شما در مدت قطعی اینترنت جهانی ، پس از تمدید دوره جدید 10 روز به سرویس شما اضافه میشه !!!!! (دوره من تازه 1 ماه شروع شده)
    خب اول این که خودتون میگین درخواست بدین و اینطور تبصره و ماده گوش زد مردم میکنین …. (منت)
    دوم اینکه قطعی ماله این دوره بوده . به دوره بعدی چه ربطی داره ؟ یعنی بخاطر 10 روز هدیه من باید مشتاق باشم تا سرویسمو تمدید کنم ؟!
    سوم اینکه هدیه نخواستیم . مردم رو ….فرض نکنین
    من بشخصه حامی شاتل بودم ولی با این برخورد اصلا خوشم نیومد از مشتری مداریشون . مثل سیاست مداران مملکتمون تصمیم میگیرن

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا