بازی

توصیه مدیرعامل پلی استیشن به دارندگان کنسول پلی استیشن 4

جیم رایان، مدیرعامل پلی استیشن از دارندگان کنسول‌های بازی پلی استیشن 4 خواست تا به محض ورود پلی استیشن 5 به بازار، این کنسول را خریداری کنند.

سونی اخیرا اعلام کرد که نسل جدید کنسول‌های بازی این شرکت که با نام پلی استیشن 5 عرضه می‌شود، در فصل تعطیلات 2020 عرضه خواهد شد و این یعنی، حداقل یک سالی تا زمان ورود این محصول به بازار باقی مانده است.

اما جیم رایان، مرد شماره یک پلی استیشن، امیدوار است که در سال آینده کاربران کنونی پلی استیشن 4 دستگاه خود را به پلی استیشن 5 بروزرسانی کنند. وی گفت: هرچه به سال 2020 و زمان معرفی پلی استیشن 5 نزدیک‌تر می‌شویم، هدفمان این است که بتوانیم بسیار سریع‌تر از قبل و با گستردگی بیشتری، زمینه مهاجرت کاربران خود را از پلی استیشن 4 به نسخه جدید این کنسول فراهم کنیم.

البته سوالات زیادی در خصوص پلی استیشن 5 در ذهن علاقمندان وجود دارد که می‌بایست پاسخ درستی برای آن‌ها ارائه شود. برای نمونه آیا این کنسول واقعا ارزش خریدن دارد؟ مساله بعدی، قیمت این محصول است که می‌بایست برای کاربر مقرون‌ به‌صرفه بوده و توانایی خرید آن را داشته باشد. گفته می‌شود که پلی استیشن 45 با قیمت مناسب‌تری نسبت به کنسول قبل از خود عرضه خواهد شد که البته هنوز این ادعا رسما تایید نشده است.

رایان در ادامه گفت: آنچه که من را نسبت به آینده پلی استیشن 5 خوشبین می‌کند، این است که توسعه‌دهندگان و دست‌اندرکاران این کنسول، اجرای کد بر روی پلتفرم پلی استیشن 5 را به شیوه متفاوتی نسبت به دیگر پلتفرم‌های این کنسول انجام دادند.

مدیرعامل پلی استیشن در تلاش است تا بتواند کمپینی جهانی را برای پلی استیشن 5 راه‌اندازی و زمینه دسترسی راحت و سریع کاربران نقاط مختلف جهان به این کنسول را فراهم کند. با این‌حال، هنوز جزییات زیادی از این کنسول فاش نشده و باید منتظر ماند و چشم به راه خبرهای بعدی در روزهای آتی بود.

منبع: digitaltrends

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا