مایکروسافت

با لوگوی جدید مرورگر مایکروسافت اج آشنا شوید

مایکروسافت روز گذشته لوگوی جدید مرورگر «اج» را معرفی کرد. غول نرم‌افزاری آمریکایی چند سال پیش از لوگوی قبلی رونمایی کرده بود که البته شباهت زیادی به لوگوی مرورگر قدیمی شرکت یعنی اینترنت اکسپلورر داشت. این لوگو ابتدا در بازی «Surfing» نسخه Canary این مرورگر رویت شده بود.

این لوگو همچنین به طراحی آیکون جدید سرویس آفیس مایکروسافت شباهت زیادی دارد.

لوگوی جدید ظاهری مشابه امواج با ترکیب رنگ‌های آبی، نیلی و سبز دارد که البته ساختار آن برگرفته شده از حرف «e» انگلیسی است و شکل مدرن و جذاب‌تری در مقایسه با لوگوی قبلی دارد.

مایکروسافت با کوچ به سمت نسخه کروم مرورگر اج به دنبال شکستن سنت‌های قدیمی بوده و استفاده از چنین طراحی از سوی مایکروسافت جالب به‌نظر می‌رسد.

حال بسیاری از طرفداران منتظر انتشار نسخه نهایی مرورگر اج کرومیوم هستند. مایکروسافت تابستان سال جاری از نسخه بتا این مرورگر رونمایی کرد.

قرار است هفته آینده در ایالت اورلاندو آمریکا، مایکروسافت کنفرانسی را برگزار کند و با توجه به رونمایی از این لوگوی جدید احتمال می‌رود در این رخداد تاریخ رسمی عرضه نسخه نهایی مرورگر اج کرومیوم نیز اعلام شود.

منیع: ورج

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. این لوگو رو میتونید نرم افزارهای ساخت لوگوی رایگان پیدا کنید و همچنین از این لوگوی رایگان شبکه های ماهواره ای پرشیانا هم داره استفاده میکنه کار جدیدی انجام نداده مایکروسافت و خیلی تابلو خند داره

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا