مایکروسافت

حقوق سالانه مدیرعامل مایکروسافت چقدر است؟

در سال مالی 2019، مجموع حقوق سالانه دریافتی ساتیا نادلا مدیرعامل مایکروسافت از این شرکت حدود 42.9 میلیون دلار عنوان شد که در مقایسه با سال مالی 2018، افزایش 65 درصدی را نشان می‌دهد.

شرکت مایکروسافت در این رابطه عنوان کرد بخش زیادی از این افزایش حقوق به دلیل عملکرد موفق این شرکت تحت هدایت ساتیا نادلا بوده است. وی از سال 2014، سکان هدایت مایکروسافت را در دست گرفت. حقوق سالانه نادلا در این مدت از 1.5 میلیون دلار به 2.3 میلیون دلار افزایش یافته است.

طبق آخرین گزارش‌ها، سرمایه بازار مایکروسافت در طی پنج سال اخیر و از زمانی که نادلا به این شرک پیوست، بیش از 500 میلیارد دلار افزایش یافت. در مجموع، حدود 29.6 میلیون دلار سهام به همراه 10.8 میلیون دلار پول نقد به ساتیا نادلا در یک سال اخیر پرداخت شد که در نهایت، سال مالی 2019 چیزی حدود 42.9 میلیون دلار را برای ساتیا نادلا به دنبال داشت.

امی‌ هود، مدیر ارشد مالی مایکرسافت نیز در این بازه زمانی، 20.3 میلیون دلار به دست آورد که دریافتی وی نیز نسبت به مدل زمان مشابه سال گذشته رشدی 35 درصدی را تجربه کرد. وی بعد از ساتیا نادلا، بیشترین میزان حقوق سالانه را در میان کارمندان مایکروسافت دارد.

منبع: Businessinsider

نوشته های مشابه

‫10 دیدگاه ها

  1. بازتاب: fiwfans
  2. بازتاب: bonanza178
  3. بازتاب: casino game

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا