مایکروسافت

ظرفیت سرورهای کلود مایکروسافت در آمریکا به پایان رسید؟

طبق گزارش‌ها، اخیر برخی از کاربران سرویس کلود «Azure» مایکروسافت با محدودیت‌هایی برای افزایش فضای کلود مواجه شده‌اند. این محدودیت‌ها که اکثرا به بخش‌های شرقی ایالات متحده مربوط می‌شود نگرانی‌هایی را از بابت اینکه مایکروسافت با نهایت ظرفیت سرورهای ماشین مجازی (Virtual Machine) در برخی ایالت‌ها مواجه شده، به وجود آورده است.

این کاربران معتقدند مایکروسافت توانایی کافی برای ارائه سرورهای ماشین‌های مجازی (VM) ندارد. این مشکل تا کنون در دو ایالت شرقی آمریکا گزارش شده است.

شرکت‌های ارائه دهنده خدمات کلود مایکروسافت نیز به تازگی محدودیت‌هایی را در ارائه ماشین‌های مجازی به مشتریان داشته‌اند که این اتفاق ممکن است در نتیجه همین محدودیت‌ فضای سرورهای مایکروسافت باشد. تعداد کاربران شاکی از محدودیت‌های مایکروسافت در ارائه خدمات ماشین مجازی Azure روز به روز در حال افزایش است.

مشاور ارشد بخش کلود مایکروسافت در توییت اخیر خود در واکنش به نگرانی‌های اخیر کاربران گفت: متاسفانه به دلیل حجم بالای تقاضای کاربران برای ماشین‌های مجازی، پاسخگویی به تمامی درخواست‌ها در وضعیت فعلی امکان‌پذیر نیست. شرکت اما مایکروسافت برای افزایش ظرفیت سرورهای کلود در این دو ایالت، تمام تلاشش را به‌کار خواهد گرفت.

در شرایط کنونی مشخص نیست که این کمبود سرور مجازی Azure مایکروسافت در آمریکا به زودی حل می‌شود یا خیر. در کنار این مسئله، مایکروسافت باید از همین حالا به فکر افزایش ظرفیت سرورهای کلود در ایالات غربی آمریکا نیز باشد.

منبع: Techradar

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا