بازیسونی

پلی استیشن Vue، ژانویه 2020 منسوخ خواهد شد

شرکت سونی امروز اعلام کرد که فعالیت پلی استیشن Vue، سرویس اینترنتی پخش شبکه‌های تلویزیونی این شرکت، در تاریخ سی‌ام ژانویه 2020، پایان خواهد یافت.

Vue از سال 2015 آغاز به کار کرد و مخاطبان با پرداخت حق اشتراک می‌توانستند از طریق این سرویس به شبکه‌های تلویزیونی آنلاین دسترسی داشته باشند. اما با روی کار آمدن و رونق گرفتن سرویس‌هایی همچون نتفلیکس و یوتیوب تی‌وی، در بازار دیگر جای خاصی برای Vue باقی نماند.

سونی در بیانیه‌ای اعلام کرد:« متاسفانه به دلیل وجود فضای پر رقابت صنعت سرویس‌های پخش اینترنتی تلویزیونی، تصمیم گرفتیم تا تمرکز خود را صرفا به روی دنیای گیمینگ بازگردانیم.»

سونی اعلام کرده از حالا تا ژانویه 2020، هیچ تغییری در سرویس Vue اعمال نمی‌شود. به علاوه، مشترکینی که اشتراک فعال دارند، همچنان قادر خواهند بود تا پایان دوره اشتراک خود به شبکه‌های لایو دسترسی داشته باشند و تنها ثبت نام مشترکین جدید غیر فعال خواهد شد.

بد نیست بدانید با وجود اینکه شرکت سونی، نتوانست جای خود را در دنیای پخش اینترنتی ثابت کند اما در صنعت گیمینگ، عملکرد بسیار خوبی دارد. کنسول بازی پلی استیشن 4، فروشی بیش از 100 میلیون دستگاه را تجربه کرده و پلی استیشن 5 نیز سال آینده عرضه می‌شود که بسیاری بی صبرانه منتظر آن هستند. به همین دلیل، کنار کشیدن از بازار پخش اینترنتی، انتخاب خوبی ار سوی این شرکت به نظر می‌رسد.

منبع: venturebeat

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا