گوگل

اسپیکر هوشمند گوگل نست مینی رونمایی شد

گوگل در رویداد سخت‌افزاری امروز خود از اسپیکر هوشمند و جدیدی تحت عنوان نست مینی پرده برداشت.

محصولی که نسخه ارتقایافته‌ای از اسپیکر گوگل هوم مینی محسوب می‌شود که در سال 2017 به بازار عرضه شد. نست مینی از لحاظ ظاهری، بسیار نزدیک گوگل هوم طرحی شده و قادر است با تمامی‌دستگاه‌های خانواده نست این شرکت ارتباط برقرار کند.

از جمله تفاوت‌های میان این شدو محصول می‌توان به ارتقای عملکرد بلندگوها و مجهز بودن این محصول به مانت (گیره) دیواری اشاره کرد. طبق اعلام گوگل، این محصول در رنگ‌های مشکی، خاکستری روشن، مرجانی و آبی آسمانی روانه بازار خواهد شد.

قیمت نست مینی برابر با 49 دلار تعیین شده و قرار است از 22 اکتبر در اختیار کاربرانی از 23 کشور جهان قرار گیرد. بلندگوهای جدید نست مینی از دو برابر باس قوی‌تر نسبت به مدل قبلی برخوردارند که به لطف این ویژگی، قادرند صدایی طبیعی‌تر را به گوش کاربران برسانند.

گوگل اعلام کرده که در این دستگاه، از یک میکروفون سومی‌نیز استفاده شده که بیشتر در محیط‌های شلوغ می‌تواند مفید واقع شود. همچنین، این محصول به فناوری یادگیری ماشینی مجهز شده که اجازه اجرای سریع‌تر قابلیت‌های گوگل اسیستنت را بر روی این دستگاه فراهم می‌کند.

گوگل در خصوص قابلیت‌های صوتی این محصول گفت زمانی که کاربر در حال گوش دادن به محتوای صوتی باشد، نست مینی با تشخیص نزدیک شدن سر فرد به دستگاه، میزان صدای بلندگو را کم می‌کند.

این اسپیکر از قابلیت اتصال به دیگر اسپیکرهای سری نست نیز برخوردار است و می‌توانند در کنار هم، سیستم صوتی قدرتمندی را به ارمغان اورند. این امکان برای کاربران فراهم شده تا تماس صوتی گوگل Duo را از طریق اپلیکیشن Google Home برقرار کنند.

منبع: ورج

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا