اپل

پیش‌بینی‌ها از محصولات اپل در سال 2020

چهار محصول جدید در شش ماه اول

تحلیلگر معروف اپل «مینگ-چی کو» معتقد است اپل قصد دارد در نیمه اول سال 2020 از محصولات جدید خود از جمله آیفون SE2، آیپد پرو جدید با سنسور سه‌بعدی برای پشتیبانی بهتر واقعیت افزوده، مک‌بوک پرو با سیستم کیبورد جدید و بالاخره هدست واقعیت افزوده خود را معرفی کند. پیش‌بینی‌های جدید مینگ-چی کو به تازگی در یک روزنامه چینی چاپ شده است.

این اولین بار نیست که نام دیوایس‌های احتمالی اپل به گوشمان می‌خورد. برخی از این دستگاه‌ها مثل هدست واقعیت افزوده از چند سال پیش شایعات و اخبار متعددی راجع به آن شنیده شده است. حال صحبت‌های جدید این تحلیلگر برخی از این شایعات قدیمی را تایید می‌کند، البته با این تفاوت که تاریخ رونمایی دیگری برای محصولات 2020 اپل اعلام کرده است.

آیفون SE2

مینگ-چی کو معتقد است نسل جدید آیفون SE که احتمالا با نام SE2 معرفی می‌شود، در سه ماه ابتدایی سال 2020 معرفی خواهد شد. طبق گزارش‌ها طراحی این آیفون مشابه طراحی آیفون 8 خواهد بود البته با این تفاوت که از چیسپت آیفون 11 در آن استفاده شده است. هنوز قیمت معینی برای آیفون SE2 نشده اما گفته می‌شود در مقایسه با پرچمداران 2019 شرکت از قیمت نسبتا پایین‌تری برخوردار است.

آیپد پرو

او همچنین ادعا کرده امسال شاهد رونمایی از مدل جدید آیپد پرو با سنسور سه‌بعدی پیشرفته «time-of-flight» خواهیم بود که این تکنولوژی قادر است واقعیت افزوده را با کیفیت بهتری ارائه دهد.

خبرگزاری بلومبرگ هم چند ماه پیش در گزارش خود گفته بود اپل به دنبال به‌کارگیری دوربین سلفی مجهز به یک لیزر پیشرفته است. مینگ-چی کو معتقد است این آیپد هم زمستان 2020 پرده‌برداری می‌شود.

هدست واقعیت افزوده بهار 2020 می‌آید

این تحلیلگر همچنین پیش‌بینی می‌کند هدست واقعیت افزوده اپل که برای آیفون طراحی شده در سه ماه دوم سال جدید رونمایی شود. اخیرا برنامه نویسان نیز کدهایی مخفی در آی او اس 13 مشاهده کردند که به هدست واقعیت افزوده این شرکت مربوط می‌شد.

بالاخره مک‌بوک با کیبورد جدید

مینگ-چی کو پیش‌بینی می‌کند محصول بعدی اپل، مک‌بوک پرو با کیبورد «scissor-switch» معرفی شود و اپل با سیستم کیبورد پروانه‌ای که ایراداتی بسیاری دارد خداحافظی می‌کند. البته هنوز مشخص نیست منظور این تحلیل‌گر چه مدل از مک‌بوک بوده است. ممکن است این محصول همان مک بوک پرو 16 اینچی باشد که او چند ماه پیش راجع به آن صحبت کرده بود. ضمنا بلومبرگ هم اخیرا پیش‌بینی کرد سال 2020 اپل از یک مک بوک پرو 16 اینچی جدید رونمایی می‌کند.

مینگ-چی کو معتقد است اپل قصد دارد بهار امسال از این مک‌بوک پرو رونمایی کند.

منبع: ورج

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا