اپل

اپل احتمالا در سال 2020 از آیفون SE2 رونمایی می‌کند

مهندسان اپل در حال کار بر روی نسخه جدید آیفون SE تحت عنوان آیفون SE 2 هستند که قرار است در سال 2020 میلادی روانه بازار شود.

گوشی هوشمدی که مدل نخست آن در سال 2016 عرضه شد و توانست فروش قابل‌توجهی را در بازار اسمارت‌فون‌ها تجربه کند. تیک کوک، مدیر عامل اپل نیز پیش‌تر اعلام کرده بود که آیفون SE توانست فروشی فراتر از انتظارات این شرکت را تجربه کند.

اما اکنون و طبق گزارشی که توسط MacRumors منتشر شده، بلین کورتیس از محققان مرکز تحقیقاتی بارکلیز ادعا کرده که اپل احتمالا در حال کار بر روی آیفون SE2 است.

اگرچه هنوز اطلاعاتی در خصوص طراحی این گوشی به بیرون درز نکرده اما شنیده‌ها حاکی از آن است که این محصول با طراحی متفاوتی نسبت به نسخه قبلی عرضه خواهد شد.

برای آن‌هایی که آشنایی چندانی با آیفون SE ندارند باید بگوییم که این گوشی از لحاظ شکل و شمایل، شباهت نزدیکی به آیفون 5 اپل دارد. انتظار می‌رود که آیفون SE2 از بدنه‌ای با طراحی منحنی همانند گوشی‌های آیفون 6 و مدل‌های بعد از آن برخوردار باشد.

ناگفته نماند که سال گذشته نیز شایعاتی در خصوص عرضه این مدل منتشر شد که در نهایت، این شایعات در حد همان شایعه باقی ماندند و خبری از عرضه آیفون SE2 نشد.

با این حال، امسال و با توجه به قیمت بالای گوشی‌های آیفون جدید، احتمال عرضه این مدل بسیار زیاد است. محصولی که برای اپل از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه این شرکت به هیچ عنوان دوست ندارد تا خریداران محصولات خود را به دلیل قیمت بالای آیفون‌های جدید از دست بدهد.

گوشی آیفون XR نیز در راستای همین هدف تولید و به بازار عرضه شد تا علاقمندانی که توانایی خرید آیفون XS و آیفون XS Max را ندارند، این مدل را انتخاب نمایند.

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا