اپل

آیفون SE2 در سه ماهه نخست 2020 عرضه می‌شود

مینگ-چی کو، از تحلیلگران برجسته محصولات شرکت اپل اخیرا اعلام کرد که نسل جدید آیفون SE که احتمالا تحت عنوان آیفون SE2 رونمایی خواهد شد، در سه ماهه نخست سال آینده میلادی به بازار عرضه خواهد شد.

این تحلیلگر، علاوه بر افشای اطلاعاتی در خصوص زمان معرفی این گوشی، عنوان کرد که آیفون SE2 از لحاظ طراحی، شبیه به آیفون 8 اپل خواهد بود. به عبارتی دیگر، اپل از شاسی آیفون 8 برای ساخت این مدل بهره خواهد برد. محصولی که ارزان‌قیمت‌ترین آیفون نام دارد و برای آن‌هایی تولید می‌شود که سعی دارند تا با پرداخت هزینه کمتر، کار با دستگاهی با برند آیفون را تجربه کنند.

گفته می‌شود که مشخصات فنی این گوشی نیز نزدیک به آیفون 8 خواهد بود؛ بدین معنی که از تراشه جدید A13 و حافظه رم 3 گیگابایتی در آن استفاده خواهد شد. همچنین، قابلیت‌هایی همچون تاچ آی‌دی نیز در آیفون SE2 تعبیه خواهد شد.

این گوشی به نمایشگر 4.7 اینچی مجهز خواهد بود و گفته می‌شود که با قیمت حدود 349 تا 399 دلار روانه بازار خواهد شد. این تحلیلگر همچنین مدعی شد که احتمالا با ورود آیفون SE2 به بازار، عرضه مدل آیفون 8 متوقف خواهد شد که با توجه به سیاست‌های اپل در طی چند سال اخیر، این ادعا چندان هم بی‌پایه و اساس نیست.

مینگ-چی کو در ادامه پیش‌بینی کرد که اپل دست کم 30 تا 40 میلیون دستگاه از آیفون SE2 را عرضه خواهد کرد. اپل چند هفته پیش از نسل جدید گوشی‌های آیفون خود رونمایی کرد و حال باید منتظر ماند و دید که پیش‌بینی‌های این تحلیلگر، تا چه اندازه به واقعیت تبدیل خواهد شد.

منبع: ubergizmo

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا