پوشیدنی هوشمند

با ساعت هوشمند جدید فیت بیت ورسا 2 آشنا شوید

تازه‌ترین محصول پوشیدنی هوشمند فیت بیت ورسا 2 است.

شرکت فیت‌بیت اخیرا از ساعت هوشمند جدیدی تحت عنوان ورسا 2 (Versa 2) پرده برداشت که از نمایشگر OLED و پشتیبانی از دستیار صوتی الکسا بهره می‌برد و می‌تواند رقیب جدی اپل‌واچ در بازار محصولات پوشیدنی باشد.

شیشه ساعت ورسا 2 که واچ‌فیس ساعت را پوشانده، به گونه‌ای طراحی شده که تا لبه‌های کناری ساعت امتداد یافته و دکمه‌های کناری آن نیز از سه دکمه در مدل‌های قبلی، به یک دکمه کاهش یافته است. فیت‌بیت همچنین، لوگوی خود را نیز از که در حاشیه پایینی ساعت جای می‌گرفت، حذف کرده و این یعنی، ورسا 2 با طراحی زیباتر و چشم‌نوازی به روی  دست کاربران خواهد نشست.

این ساعت 199 دلاری اگرچه تغییرات نسبتا زیادی را در مقایسه با محصولات قبلی فیت‌بیت به خود دیده اما قیمت آن همچنان ثابت مانده که می‌تواند خبر خوشی برای علاقمندان به این برند باشد. ویژگی بارز این ساعت، استفاده از پنل OLED در آن است که جایگزین پنل LCD شده است.

به گفته این شرکت، ورسا 2  قادر است با یک بار شارژ، حدود 5 روز کار کند که این مدت زمان در نسخه‌های قبلی، 4 روز بود. کاربران باید توجه کنند که دیگر از قابلیت‌های این ساعت، حالت نمایشگر همیشه روشن یا همان Always-on است که می‌تواند اطلاعاتی از قبیل زمان، میزان شارژ باقی‌مانده، تعداد گام‌ها و غیره را بر روی نمایشگر به نمایش درآورد.

نکته جالب اینجاست که برخلاف ساعت‌هایی همچون اپل واچ که برای مشاهده این اطلاعات، کاربر می‌بایست دست خود را بالا بیاورد و دکمه‌ای را فشار دهد، ورسا 2 می‌تواند این اطلاعات را همواره و بدون نیاز به انجام چنین کارهایی، ارائه دهد.

قابلیت تاچ این ساعت هوشمند نیز ارتقا یافته و نشان می‌دهد که فیت‌بیت از کاربران می‌خواهد تا تعامل بیشتری را با ورسا 2 داشته باشند. همچنین، به لطف استفاده از دستیار صوتی الکسا متعلق به شرکت آمازون، کاربران می‌توانند دستورات مدنظر را از طریق فرامین صوتی نیز به اجرا درآورند. ناگفته نماند از آنجایی که در ورسا 2  اسپیکری استفاده نشده، بنابراین صدایی از طرف الکسا شنیده نخواهد شد و همه چیز روی صفحه نمایش ساعت قابل‌رویت خواهد بود.

با ساعت هوشمند جدید «ورسا 2» فیت‌بیت آشنا شوید

اسمارت‌واچ فیت بیت ورسا 2 بسیاری از قابلیت‌های موجود در نسخه‌های قبلی خود را نیز حفظ کرده که از میان آن‌ها می‌توان به حسگر ضربان قلب و مقاومت در عمق 50 متری آب اشاره کرد. متاسفانه این ساعت، خبری از قابلیت GPS نیست.

فیت‌بیت همچنین اطلاعاتی را در خصوص اپلیکیشن خود ارائه داد که یکی از آن‌ها قابلیت Sleep Score نام دارد. این قابلیت می‌تواند اطلاعات مربوط به خواب کاربر را ثبت و ارائه کند. ویژگی دیگر، Smart Wake نام دارد که به صورت هوشمند، بهترین زمان برای بیدار شدن را با توجه به عادت خواب کاربر، انتخاب و زنگ هشدار بیداری را به صدا درمی‌آورد.

این مطلب را از دست ندهید: کسی از اپل واچ لذت نمی‌برد

طبق اعلام این شرکت، ساعت هوشمند ورسا 2 از 15 سپتامبر و با قیمت 199 دلار عرضه خواهد شد. البته مدل ویژه این ساعت نیز با قیمت 229 دلار و در همان روز عرضه خواهد شد.

شرکت فیت‌بیت در کنار فیت بیت ورسا 2 از نسخه چدید ترازوی هوشمند خود به نام Aria Air نیز رونمایی کرد که با قیمت مناسب 49 دلار در بازار به فروش خواهد رفت. این محصول از طریق بلوتوث با گوشی کاربر متصل می‌شود و قادر است وزن و شاخص BMI فرد را اندازه‌گیری کند.

با ساعت هوشمند جدید «ورسا 2» فیت‌بیت آشنا شوید

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. نمایندگی رسمی تعمیرات موبایل شیائومی

    سری جدید خانواده‌ی ردمی نوت 9 شیائومی هفته‌ی آینده رونمایی می‌شود

    قیمت ساعت هوشمند واچ کالر 2 شیائومی – Xiaomi Watch Color 2

    نظرات کاربران در مورد هدفون شیائومی هایلو GT5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا