آمازون

استخدام 2 هزار نیرو کاری بریتانیایی در مراکز شرکت آمازون

شرکت آمازون قصد دارد به زودی 2 هزار نیروی کاری بریتانیایی دیگر را به مراکز خود در بریتانیا اضافه کند. با این رقم تعداد کارکنان بریتانیایی مشغول در کمپانی آمازون در سال 2019 به 29500 نفر خواهد رسید.

سخنگوی شرکت آمریکایی آمازون در کنفرانس خبری روز چهارشنبه در دفتر این شرکت در سیاتل اعلام کرد با این اقدام مشاغل و موقعیت‌های کاری متعدد و گسترده‌تری در سرتاسر بریتانیا به وجود خواهد آمد. طبق گفته‌های او این کارکنان جدید در بخش‌های تحقیق و توسعه، سرویس وب آمازون و انبارها به کارگرفته خواهند شد.

این خبر همچنین با استقبال صدر اعظم بریتانیا هم همراه شد. فیلیپ هموند در اینباره گفت: «دولت بریتانیا از این تصمیم در راستای خلق موقعیت‌های کاری بیشتر که به مهارت و تخصص بالا نیاز دارند حمایت می‌کند چراکه این کار منفعت زیادی برای آینده بریتانیا به همراه خواهد داشت.»

البته در واقعیت اکثر این مشاغل به مهارت بالا و تخصصی نیاز ندارند و اکثر این نیروهای جدید در انبارهای شرکت آمازون به کار گرفته خواهند شد. آمازون بیش از 17 انبار بزرگ در بریتانیا دارد که در این انبارها هزاران قلم محصول مختلف وجود دارند که در سراسر دنیا به فروش می‌رسند. از این 2 هزار نفر کارمند جدید تنها 170 نفر از آنها در بخش اختراع و خلق تکنولوژی‌های جدید به کار گرفته می‌شوند.

با اینکه سخنگوی آمازون نگفت که دقیقا چند نفر از این افراد در انبارهای امازون مشغول به کار می‌شوند اما انتظار می‌رود اکثریت این نیروها در همین قسمت به کار گرفته شوند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. امتیاز شیائومی ۱۲ پرو در گیک‌بنچ نتایج فو‌ق‌العاده‌ای را نشان می‌دهد گفت:

    نمایندگی رسمی تعمیرات موبایل شیائومی

    سوالات و پاسخ‌ های مرتبط با گوشی می 11 پرو شیائومی – Xiaomi Mi 11 Pro

    سوالات و پاسخ‌ های مرتبط با گوشی ردمی نوت 9 پرو مکس شیائومی – Xiaomi Redmi Note 9 Pro Max

    شیائومی می نوت 10 با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی عرضه می‌شود

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا