آمازون

تعداد کاربران آمازون موزیک به مرز 55 میلیون نفر رسید

در حال حاضر، اپل موزیک و اسپاتیفای به عنوان بزرگ‌ترین سرویس‌های استریمیتگ موزیک در جهان شناخته می‌شوند و از میان این دو نیز، اسپاتیفای حرف اول را می‌زند.

برای اسپاتیفای، حدد 113 میلیون مشترک و همچنین 248 کاربر فعال ماهانه ذکر شده است. اما به نظر تلاش‌های آمازون نیز در طی چند ماه‌های اخیر، به بار نشسته و طبق گزارشی که اخیرا منتشر شده، تعداد مشترکان سرویس آمازون موزیک تقریبا 55 میلیون کاربر عنوان شده است.

استیو بوم، نایب رئیس بخش آمازون موزیک در این رابطه گفت: بسیار خوشحالیم که توانستیم به این موفقیت بزرگ دست یابیم و از واکنش کاربران نسبت به سرویس آمازون موزیک بسیار خرسندیم. استراتژی ما همانند دیگر فعالیت‌هایمان در آمازون، منحصربه فرد است؛ ما سعی می‌کنیم تا از طریق ارائه گزینه‌هایی غیرقابل مقایسه، عملکرد خود در بازار موسیقی را گسترش دهیم و به نیازهای مختلف کاربران پاسخ دهیم.

به گفته بسیاری از کارشناسان، یکی از دلایل موفقیت آمازون موزیک در جلب توجه این تعداد کاربر، انعطاف‌پذیری و تنوع بالای سرویس آمازون موزیک بوده است. برخلاف اپل موزیک که صرفا در ازای پرداخت پول قابل استفاده است، آمازون موزیک گزینه‌های متعددی را پیش روی کاربران قرار می‌دهد و آن‌ها می‌توانند بسته به نیاز خود، یک مورد را انتخاب نمایند.

همچنین آمازون اختیار تعیین کیفیت صوت موسیقی در حال پخش را نیز به عهده کاربر گذاشته و می‌تواند از بین گزینه‌های معمولی و یا با کیفیت بالا، انتخاب کند. با این حال، گزارش اخیر نشان می‌دهد که آمازون موزیک به سرعت در حال رشد و استفاده در میان کاربران است و می‌تواند برای اپل و اسپاتیفای خطرآفرین باشد.

 

منبع
Ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا