تکنولوژیلپ‌تاپ

نگاهی به محصولات جدید HP در نمایشگاه کامپیوتکس 2019

شرکت آمریکایی اچ‌پی در جریان نمایشگاه کامپیوتکس 2019 از محصولات جدید خود همانند لپ‌تاپ‌ها، نمایشگرها، وسایل جانبی و دستگاه‌های مبتنی بر واقعیت مجازی رونمایی کرد.

این شرکت لپ‌تاپ‌های سری Envy Wood را در معرض دید علاقمندان قرار داد که شامل مدل‌های Envy 13، Envy x360 13، Envy x360 15 و Envy 17  می‌شوند که بدنه آن‌ها از چوب ساخته شده است.

این لپ‌تاپ از مقاومت بدنه بالایی برخوردارند و عملکرد آن‌ها نیز تفاوتی با مدل‌های ساخته شده از فلز ندارد. این امکان نیز برای کاربران فراهم شده تا از میان پردازنده‌های نسل جدید AMD Ryzen و یا پردازنده‌های گرافیکی Radeon Vega، مشخصات سیستم مورد نظر خود را سفارش دهند.

این لپ‌تاپ در چند رنگ مختلف به دست خریداران خواهند رسید. از جمله ویژگی‌های این لپ‌تاپ‌ها می‌توان به پشتیبانی از دستیاری دیجیتالی آمازون الکسا، Modern Standby، بیدار شدن از طریق فرمان صوتی، بیدار شدن از طریق حسگر اثر انگشت و همچنین قابلیت‌های امنیتی HP sureView9 و HP Webcam Kill Switch اشاره کرد.

لپ‌تاپ‌های سری EliteBook

لپ‌تاپ‌های سری EliteBook

نسل جدید لپ‌تاپ‌های EliteBook شرکت اچ‌پی برای آن دسته از کاربرانی طراحی شده که به دنبال محصولی ایمن و با سخت‌افزاری قدرتمند هستند.

اچ‌پی در این سری از لپ‌تاپ‌ها قابلیت HP Sure Sense را اضافه کرده که به فناوری پیشرفته‌ای برای شناسایی بدافزارها مجهز شده است. از جمله مدل‌های متعلق به این خانواده، EliteBook x360 x2 4G نام دارد.

این محصول مختص کاربرانی ساخته شده که وزن، ضخامت و راحتی جابجایی دستگاه، برای آن‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. این محصول به قابلیت‌های ارتباطی 4G-LTE، وای‌فای 6 و بلوتوث 5 مجهز شده است.

مدل دیگر EliteBook x60 1040 g6 نام دارد که باتری آن، بیشترین طول عمر را در میان لپ‌تاپ‌های 14 اینچی دارد. این باتری قادر است با یک بار شارژ، تا 24 ساعت شارژ را در خود دخیره و به بدنه دستگاه تزریق کند.

این محصول به نمایشگر 14 اینچی 4K HDR مجهز شده و می‌توان حافظه رم آن را نیز تا 32 گیگابایت ارتقا داد. این امکان برای کاربران فراهم شده تا از قلم هوشمند Active Pen G3 برای کار با این لپ‌تاپ‌ها استفاده کنند.

نمایشگر HP Mini-in-one 24 نیز از دیگر محصولات رونمایی‌شده توسط این شرکت است. این نمایشگر به مینی کامپیوتر EliteDesk 800 G5 Desktop وصل می‌شود. اچ‌پی در این مراسم از دو لپ‌تاپ دیگر به نام‌های EliteDisplay E223d و EliteDiaplay E273d نیز رونمایی کرد که از طریق USB با دستگاه‌ها متصل می‌شوند.

 

لپ‌تاپ‌های سری ZBook

لپ‌تاپ‌های سری ZBook

نسل جدید لپ‌تاپ‌های سری ZBook اچ‌پی، ZBook 15 G6 و ZBook 17 G6 نام دارند. این دو محصول بیشتر برای استفاده افرادی همچون معماران، تدوینگران ویدیویی و تولیدکنندگان محتواهای واقعیت مجازی طراحی شده‌اند.

کاربران می‌توانند با انتخاب پردازنده‌های نسل نهمی‌اینتل و کارت‌های گرافیک Quadro RTX انویدیا، توان پردازشی دستگاه را تا حدی ارتقا دهند که کارهای سه‌بعدی را نیز با کمترین مشکلی مدیریت کنند.

اچ‌پی همچنین برای توسعه‌دهندگان برنامه‌ها و آن دسته از افرادی که به توان پردازشی بسیار بالایی نیاز دارند، ورک استیشن‌های Z1 Entry Tower G5، Z2 Mini G4، Small Form Factor G4 و Z2 Tower G4 را معرفی کرده است.

مدل Z2 Tower به گونه‌ی طراحی شده که قادر است عملکردی تا دو برابر بهتر و تا 41 درصد کارکرد پردازشی بالاتر را نسبت به مدل قبلی متعلق به این خانواده ارائه دهد.

 

کوله پشتی واقعیت مجازی

کوله پشتی واقعیت مجازی

محصول دیگری که اچ‌پی در این مراسم از آن رونمایی کرد، کوله واقعیت مجازی VR Backpack نام دارد. این دستگاه امکان تولید و استفاده آسان از محتوای واقعیت مجازی را برای کاربران فراهم می‌کند.

این کوله پشتی در دل خود پردازنده نسل هشتمی‌Core i7 اینتل و کارت گرافیک GeForce RTX 2080 را جای داده و قادر است تا 30 درصد عملکردی بهتر و 25 درصد قدرت گرافیکی بالاتر را نسبت به نسخه‌های نسل قبل ارائه دهد.

آغاز به کار کامپیوتکس 2019

عرضه پردازنده Ice Lake اینتل در لپ تاپ‌ها تا پایان سال

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا