سامسونگموبایلنمایشگاه MWC 2019

گلکسی اس10 به وای فای 6 مجهز خواهد بود

گلکسی اس10 سامسونگ یکی از اولین گوشی‌هایی خواهد بود که از تکنولوژی وای فای 6 با سرعت بالاتر پشتیبانی خواهد کرد.

اسناد ثبت شده در رگولاتوری توسط سامسونگ نشان می‌دهند که سه مدل جدید از گوشی‌های سامسونگ از استاندارد جدید وای فای یعنی همان وای فای 6 پشتیبانی خواهند کرد.

البته بهبود سرعت اینترنت وای فای با استفاده از این گوشی‌ها فعلا خیلی محسوس نخواهد بود چراکه در حال حاضر افراد خیلی کمی از مودم‌های مجهز به وای فای 6 بهره می‌برند.

ضمنا وای فای 6 بیشتر برای این طراحی شده که در مکان‌هایی که چندین دیوایس به صورت همزمان به یک نقطه اتصال متصل هستند بتوانند از سرعت و اتصال بهتری بهره‌مند شوند.

در کل برای بهره‌مندی از سرعت بهتر باید دیوایس و مودم مشترکا به وای فای 6 مجهز شده باشند.

با این وجود بهره‌مندی از وای فای 6 همچنان با ارزش است.

این ویژگی نشان می‌دهد که دیوایس شما از جدیدترین امکانات روز دنیا بهره‌مند است و در صورتی که در آینده یک مودم وای فای 6 خریداری کنید می‌توانید از مزایای نسل جدید وای فای به‌طور کامل بهره‌مند شوید.

سامسونگ البته در گوشی های جدیدترش نشان داده همواره روی امکانات جدیدتری که دیگر رقبا آن را ندارند سرمایه گذاری بیشتری کرده است.

از همین رو گلکسی اس 10 با داشتن قابلیت وای فای 6 میتواند یک امکان جدیدتر نسبت به رقبا داشته باشد.

 

وای فای 6 و تغییرات بزرگ در سال 2019

در حال حاضر دیوایس‌های مجهز به وای فای 6 زیادی در بازار وجود ندارد اما عرضه گلکسی اس10 با این ویژگی می‌تواند نوید یک تغییر بزرگ در موبایلهای سال جدید را بدهد.

همچنین احتمال می‌رود اس10 سامسونگ با جدیدترین پردازنده کوالکام یعنی اسنپدراگون 855 عرضه شود که این پردازنده از وای فای نسل جدید هم پشتیبانی می‌کند.

این چیپ در حال حاضر خیلی در اسمارت‌فون‌های امروزی استفاده نمی‌شود اما بدون شک در سال جاری شاهد به کارگیری آن در دیوایس‌های مختلفی خواهیم بود.

مرتبط: امکانات گلکسی اس 10 که از وجود آنها در این گوشی مطمئن هستیم

انتظار می‌رود سامسونگ اول اسفند و چند روز قبل از کنگره جهانی موبایل گلکسی اس10 رونمایی کند.

احتمالا در زمان معرفی، سامسونگ 3 مدل از این گوشی را رونمایی کند: گلکسی اس10 استاندارد، اس10 پلاس با نمایشگر بزرگتر و همچنین اس10 سری E با قیمت پایین‌تر.

انتظار می رود  نسخه 5G گلکسی اس10 نیز معرفی شود.

مرتبط:

پیش بینی جدیدترین موبایل های کنگره جهانی موبایل MWC 2019 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا