سامسونگموبایل

سامسونگ باگ گلکسی اس10 را رفع کرد

این باگ به تمامی افراد اجازه آنلاک کردن گوشی را می‌داد

شرکت سامسونگ آمروز آپدیت جدیدی را برای رفع باگ موجود در حسگر اثرانگشت گلکسی اس10 و نوت10 منتشر کرد. طبق شواهد زمانی که از برخی گلس‌های محافظ صفحه نمایش روی این دو پرچمدارد استفاده می‌شود، حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر به تمامی انگشتان اجازه آنلاک کردن گوشی را می‌دهد.

طبق گزارش وبسایت «اندروید سنترال»، این آپدیت در حال حاضر تنها برای کاربران گوشی های گلکسی اس10 و نوت10 در کشور کره جنوبی عرضه شده اما به زودی برای کاربران دیگر کشورها نیز منتشر خواهد شد.

سامسونگ اخیرا هشدار داده بود که محافظ‌های نمایشگر تقلبی و بدون مجوز سبب بروز این باگ در گلکسی اس10 و نوت10 می‌شوند. صفحه رسمی پشتیبانی سامسونگ هم در اطلاعیه خود گفته که محافظ های غیر رسمی، کثیف و خش دار موجب نقص در حسگر اثرانگشت گلکسی اس10 و نوت10 می‌شوند.

اما تفاوت زیادی بین «نقص در عملکرد سنسور» و «اجازه دادن به همه برای آنلاک کردن گوشی» وجود دارد و همین تفاوت سبب شد سامسونگ سریعا این آپدیت را منتشر کند.

سامسونگ اخیرا اعلام کرد که سنسور اولتراسونیک اثرانگشت به‌کاررفته در این دو پرچمدار به اشتباه اثرانگشت‌های بجا مانده روی گلس‌های محافظ سیلیکونی را به عنوان اثرانگشت واقعی تشخیص می‌دهد. شرکت از کاربران خواسته بود تا زمان رفع این باگ گلکسی اس10 حسگر اثرانگشت گوشی خود را غیرفعال کنند.

منبع: ورج

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا