موبایل

گوشی افسانه‌ای موتورولا RAZR با صفحه خمیده

گوشی افسانه‌ای موتورولا RAZR طبق گزارش جدید نشریه وال استریت ژورنال قرار است با صفحه نمایش تاشو و قیمت چشمگیر 1500 دلار دوباره به دنیای اسمارت‌ فون‌ها بازگردد و احتمال دارد در اوایل ماه فوریه وارد بازار شود.

گوشی RAZR در آن دوران یکی از معروفترین موبایل‌های ساخته شده در دنیا به حساب می‌آمد و ظاهرا شرکت مادر موتورولا یعنی کمپانی لنوو قصد دارد مجددا این گوشی را با یک سری تغییرات کلی از جمله صفحه نمایش تاشو دوباره به بازار بیاورد. طبق ادعای وال استریت ژورنال، گوشی RAZR جدید ابتدا به صورت انحصاری توسط شرکت ورایزن و از ماه فوریه به بازار خواهد آمد. البته این گوشی فعلا در مراحل تست و بررسی قرار دارد و هنوز جزئیاتی از این دیوایس به دست نیامده است.

علاوه بر جزئیات، هیچ اطلاعاتی راجع به مشخصات کلی این دستگاه از جمله سایز، مشخصات فنی و حتی ظاهر آن منتشر نشده است. آیا RAZR به نمونه قبلی خود شباهت دارد؟ آیا لنوو در این گوشی از نمایشگر خمیده متفاوتی استفاده می‌کند؟

امروزه تغییر گوشی‌ نوستالژیک به یک اسمارت‌فون‌ امروزی و به‌کارگیری جدیدیترین تکنولوژی‌ها در آن به یک ترند تبدیل شده است. برای مثال شرکت نوکیا سعی کرد گوشی نوستالژیک 3310 را با کمی تغییرات و اضافه کردن دوربین و … دوباره وارد بازار کند که تا حدودی هم موفق بود.

حال طبق گفته وال استزیت ژورنال ، لنوو قصد دارد حدود 200 هزار دستگاه از گوشی RAZR جدید را تولید کند که البته برای یک موبایل 1500 دلاری کمی خوشبینانه به نظر می‌رسد. البته از آنجایی که گوشی RAZR V3 در طول عمر خود بیش از 130 میلیون دستگاه فروخت، بعید نیست که موتورولا در برنامه فروش جدید خود برای RAZR 2019 هم موفق باشد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا