تکنولوژی

تصاویر لو رفته از گوشی Moto Z 2017

اوایل ماه تصاویری از سایت Techdroider.com منتشر شد که ظاهرا نشانگر Moto Z 2017 بود. اما به دلیل اینکه آنها اولین تصاویر منتشر شده بودند، در انتشار آنها کمی مردد بودیم و از آنجایی که موتورولا در طول سال مدل‌های مختلفی تولید می‌کند، این تصاویر ممکن بود متعلق به هر یک از آنها باشد. حال مشخص شده که این تصاویر متعلق به نمونه اولیه یکی از مدل‌های جدید موتورولا است که سال آینده رونمایی خواهد شد. به تازگی دو عکس جدید لو رفته از این گوشی نیز بر روی همین وبسایت قرار گرفته است.

همانطور که در تصاویر بالا می‌بینیم، دستگاهی که مشاهده می‌کنید از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به مدل فعلی Moto Z دارد. حسگر اثر انگشت در پایین صفحه نمایش، لنز بزرگ دوربین در پشت دستگاه و لوگوی موتورولا که در زیر آن قرار دارد، مشاهده می‌شوند. با اینکه قضاوت از روی تصاویر کار مشکلی است، اما به نظر می‌رسد سایز قسمت پشتی این گوشی با مدل حال حاضر Moto Z برابر باشد.

ناگفته نماند، هنوز مشخص نیست که ماژول‌های جدید موتورولا چگونه به این مدل از گوشی متصل خواهند شد چون پین‌های متصل کننده‌ی ماژول‌ها روی این دستگاه وجود ندارند و این علامت سوال بزرگی است چرا که موتورولا اعلام کرده بود ماژول‌های خریداری شده برای  Moto Z، برای مدل‌های بعدی این گوشی نیز قابل استفاده خواهد بود. احتمالا موتورولا از طرح کلی Moto Z در تولید مدل‌های جدید استفاده کرده باشد. بنابراین حدث می‌زنیم این تصاویر نشان دهنده گوشی جدید موتورولا بدون قابلیت پشتیبانی از ماژول‌های این شرکت باشد. البته هنوز کاملا از این قضیه مطمئن نیستیم اما شما را در جریان اخبار جدید قرار خواهیم داد.

در پایین هم یکی از تصاویر لو رفته در اوایل ماه را مشاهده می کنید.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا