موبایل

تولید گوشی تاشو موتورولا رسما تایید شد

گوشی تاشو موتورولا حالا رسما تایید شده است.

«دن دری» مدیر ارشد بخش محصولا شرکت موتورولا این مسئله را در مصاحبه خود با وبسایت Engadget رسما تایید کرد.

تایید ساخت گوشی تاشو موتورولا توسط مدیر ارشد موتورلا اولین نشانه رسمی از وجود شرکت موتورولا پس از ماه‌ها بی خبری به حساب می‌آید. آخرین بار که اخباری راجع به این شرکت منتشر شد به ماه ژانویه برمی‌گردد که وال استریت ژورنال اعلام کرد این شرکت ظاهرا درحال کار بر روی یک گوشی تاشو است که طراحی آن برگرفته از گوشی افسانه‌ای محبوب مدل RAZR این شرکت است.

با اینکه مدیر ارشد موتورولا در مصاحبه خود جزئیاتی از این گوشی را فاش نکرد اما اذعان داشت که این گوشی نسخه مدرن و متحول شده گوشی RAZR شرکت خواهد بود و همین مسئله به طرفداران کمک می‌کند که بفهمند باید انتظار چه نوع گوشی از طرف شرکت داشته باشند.

البته حدود یک ماه قبل موتورولا از عرضه ماژول 5G برای گوشیهای خود خبر داده بود.

گوشی تاشو متفاوت موتورولا

البته موتورلا در طراحی این گوشی در مقایسه با گوشی‌های تاشو سامسونگ و هوآوی کمی متفاوت عمل کرده است. ضمنا ناگفته نماند گوشی تاشو موتورلا در قسمت بیرونی فاقد نمایشگر خواهد بود.

طبق گفته‌های این مدیر شرکت موتورولا، استفاده از نمایشگر در قسمت بیرونی چنین دیوایسی باعث ایجاد خط و خش بر روی آن خواهد شد و این مسئله می‌تواند تجربه شما از داشتن یک گوشی تاشو فوق مدرن را خراب کند.

به جای آن موتورلا تصمیم گرفته بیشتر بر روی طراحی نمایشگر داخلی گوشی تمرکز کند که از لحاظ زبان طراحی همخوانی قابل توجهی با گوشی مدل RAZR شرکت خواهد داشت.

همچنین موتورلا در گذشته پتنتی در ارتباط با یک اسمارت فون تاشو ثبت کرده نشان می‌دهد گوشی جدید این شرکت تا چه اندازه برگرفته از پرچمدار قدیمی و دوست داشتنی این شرکت است.

این مدیر موتورولا در مصاحبه خود همچنین اعلام کرد که شرکت به دیگر طرح‌های ممکن برای تولید گوشی تاشو نیز فکر می‌کند و حتی ممکن است در آینده یک گوشی تاشو را که از دو قسمت تا می‌شود نیز تولید کند.

مشخصات رسمی میت ایکس ( Mate X) ، گوشی تاشو هواوی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا