موبایل

تصاویر نسخه جدید گوشی RAZR موتورولا لو رفت

«ایوان بلس» فاش کننده مشهور توییتر روز گذشته تصاویری را منتشر کرد که ظاهرا به گوشی تاشو «RAZR» شرکت موتورولا تعلق دارند. این تصاویر برخلاف عکس‌های منتشر شده قبلی برخی کاربران، ظاهرا تصاویر رسمی شرکت موتورولا هستند که قرار است در آینده نزدیک توسط شرکت نیز منتشر شوند. این تصاویر البته شباهت خیلی زیادی به نسخه قدیمی گوشی RAZR نیز دارند. به نظر می‌رسد دوربین جلویی این گوشی به لطف طراحی تاشو دستگاه، امکان استفاده جهت گرفتن عکس‌های سلفی را نیز فراهم کرده و اینکه یک سنسور اثرانگشت نیز در قسمت پایینی گوشی به‌کارگرفته شده است.

تصاویر موتورولا RAZR لو رفت

 

Rتصاویر گوشی موتورولا RAZR لو رفت

دقایقی پس از اینکه بلس این تصاویر را منتشر کرد، یک وبسایت هلندی نیز چند تصویر دیگر را به همراه مشخصات فنی این گوشی به اشتراک گذاشت. اگر اطلاعات منتشر شده توسط این وبسایت حقیقت داشته باشند، بنابراین گوشی RAZR با چیپست کوالکام 700 در کشور چین عرضه خواهد شد و نسخه آمریکایی نیز با چیپست کوالکام 710 به فروش می‌رسد. استفاده از چنین چیپستی برای گوشی RAZR که قرار است انحصارا توسط شرکت ورایزن عرضه شود کمی عجیب به‌نظر می‌رسد. البته این احتمال وجود دارد که نسخه اروپایی این دیوایس با یک چیپست متفاوت عرضه شود، شبیه به آنچه که در گوشی‌های سامسونگ دیده‌ایم.

انتظار می‌رود موتورولا گوشی RAZR را 23 آبان امسال رسما معرفی کند چراکه در این تاریخ قرار است شرکت یک نشست خبری را در شهر لس‌ آنجلس برگزار کند. موتورولا در گذشته این حقیقت را که به دنبال بازگردانی گوشی محبوب RAZR است، پنهان نکرده است. شرکت موتورولا در دعوتنامه این مراسم اعلام کرده که قصد دارد از نسخه جدید یکی از دیوایس‌های شناخته شده و قدیمی شرکت رونمایی کند.

منبع: Engadget

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا