نمایشگاه 2020 CES

تازه‌های سونی در نمایشگاه CES 2019

سونی در تعطیلات آغاز سال ۲۰۱۹ حدود ۹۰ میلیون پلی‌استیشن ۴ فروخته است

هر زمان که حرف از برترین تلویزیون‌ها و سیستم‌های صوتی بازار می‌شود، سونی معمولا برجسته‌ترین نامی است که به چشم می‌خورد. این شرکت، امسال در نمایشگاه CES 2019  که در لاس وگاس برگزار شد نیز حرف‌های زیادی برای گفتن داشت.

برخلاف دیگر شرکت‌های بزرگ حوزه تکنولوژی، سونی هرگز محصولات CES خود را از قبل معرفی نمی‌کند و تا زمان معرفی محصولات جدید طی برنامه اصلی این شرکت در این نمایشگاه، تقریبا هیچ کس هیچ چیزی درباره آنها نمی‌داند.

جلسه مطبوعاتی سونی در نمایشگاه ces 2019

برنامه مخصوص سونی، شب دوشنبه این هفته برگزار شد و سونی از این فرصت استفاده کرد و بیشتر به جای معرفی محصول، مطالب مرتبط تکنولوژی Powerhouse خود را ارائه کرد.

در طی مراسم سونی، Tim Rothman  رئیس کل Sony Pictures Entertainment و  Rob Stringer ، مدیر عامل Sony Music  سخنرانی کردند و از پروژه‌ها و برنامه‌های خود پیرامون تکنولوژی Powerhouse  گفتند.

Kenichiro Yoshida  مدیر عامل سونی اعلام کرد:« زمانی که خلاقیت با تکنولوژی ترکیب می‌شود می‌تواند دستاوردها فوق العاده‌ای در زمینه سرگرمی-Entertainment- به همراه بیاورد.»

آقای Yoshida  همچنین اعلام کرد که سونی طی تعطیلات سال نو، در سرتاسر دنیا بیش از 91.6 میلیون دستگاه  PlayStation 4 به فروش رسانده است.

با این حال در جلسه مطبوعاتی سونی خبر جدیدی در مورد پلی استیشن ۵ داده نشد. 

جلسه مطبوعاتی سونی در نمایشگاه ces 2019

Pharrell Williams ، خواننده معروف  نیز در مراسم سونی حضور یافت و از سفر اخیر خود به توکیو و بازدید از کارخانه سونی و آشنایی با جدیدترین تکنولوژی صوتی این شرکت گفت. Williams   گفت:« ارتباط بین من به عنوان یک نوآور و تکنولوژی‌های به روز و مدرن سونی، از همان ابتدا برای من شفاف بود. من از مسئولین سونی می‌خواهم که مردم را زیاد برای دسترسی به تکنولوژی جدید صوتی این شرکت منتظر نگذراند.»

جلسه مطبوعاتی سونی در نمایشگاه ces 2019

مراسم مخصوص سونی در نمایشگاه امسال، تمرکز زیادی روی معرفی محصولات جدید معطوف نداشت اما در گوشه کنار برنامه، اشاره‌های مختصری به آنها شد:

  • اولین تلویزیون‌های 8K  سونی با صفحه‌های عظیم 85 و 98 اینچ
  • بلندگوهای بلوتوث دار Sony Extra Bass
  • دستگاه پلیر 4K با تکنولوژی Dolby Vision
  • هدفون‌های WH-1000x سونی با قابلیت‌های حذف نویز و پشتیبانی از الکسا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا