تکنولوژی

هاب USB-C برای آیپد پرو 2018

شرکت «ساتچی» به تازگی یک هاب یواس‌بی C معرفی کرده که به صورت تخصصی برای آیپد پرو جدید اپل طراحی شده است. این هاب کاملا به کناره آیپد پرو جدید می‌چسبد و پورت‌های مورد نیاز برای ویدیو، هدفون و غیره را فراهم می‌کند.

ضخامت این پورت به اندازه ضخامت آیپد بوده و برای مقاومت بیشتر این هاب با بدنه آلومینیومی تولید خواهد شد.

آیپد پرو 2018 اواین دیوایس آی‌اواس خواهد بود که به پروت یواس‌بی C مجهز است. این تبلت از اکسسوری‌های مختلف هم پشتیبانی می‌کند. حال باید منتظر ماند تا دیگر کمپانی‌ها هم همانند شرکت ساتچی هاب‌های مخصوص آیپد 2018 اپل را رونمایی کنند. شرکت هایپر به تازگی یک هاب جدید رونمایی کرد که آن هم به کناره آیپد متصل می‌شود اما سایز آن در مقایسه با هاب ساتچی کمی بزرگتر است. البته این هاب به پورت‌های بیشتری نیز مجهز است.

هاب آیپد پرو ساتچیاین هاب یواس‌بی C  ساتچی شامل یک پورت برای پشتیبانی از HDMI 4K هم می‌شود که برای نمایش ویدیوهای نتفلیکس بر روی تلویزیون‌های بزرگتر بسیار کاربردی خواهد بود. روی این هاب همچنین یک پورت یواس‌بی A هم وجود دارد که قابلیت انتقال تصاویر با سرعت 5 گیگابایت در ثانیه را دارد. البته از این پورت برای اتصال کیبورد هم می‌توان استفاده کرد.

آیپد پرو 2018 اولین آیپد شرکت اپل است که فاقد جک هدفون خواهد بود. اما خوشبختانه این پورت به جک 3.5 هدفون هم مجهز شده است.

مطمئنا مهمترین ویژگی این هاب شرکت ساتچی، به‌کارگیری پورت یواس‌بی C است که این امکان را به کاربر می‌دهد که در حین استفاده از پورت‌های مختلف هاب بتوانند تبلت را هم به راحتی با پورت یواس‌بی C شارژ کنند.

قرار است این پورت ساتچی از دسامبر امسال یعنی ماه آینده وارد بازار شود. پیش خرید این محصول در وبسایت ساتچی با قیمت 44.99 دلار انجام می‌گیرد و قیمت این محصول پس از عرضه در بازار 59.99  دلار خواهد بود. ضمنا این پورت در رنگ‌های نقره‌ای و خاکستری قابل خریداری خواهد بود.

منبع: کالت آف مک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا