تکنولوژی

تصویر فاش شده از کیس آپید پرو 2018

در تصویر فاش شده جدیدی که  گفته می‌شود به کیس محاف نسل جدید آیپد پرو تعلق دارد، جزئیاتی دیده می‌شود که گفته می‌شود احتمالا اپل قصد دارد جای کانکتور هوشمند را در این تبلت جدید تغییر دهد و یا حتی از یک نوع کانکتور یا سنسورهوشمند جدید در این آیپد استفاده کند.

با اینکه هنوز راجع به این بریدگی روی کیس محافظ آیپد جدید توضیحی داده نشده اما این بردیگی با گزارش‌های منتشر شده اخیر درباره اینکه اپل قصد دارد کانکتور هوشمند آیپد را به نزدیکی پورت لایتنینگ انتقال دهد، همخوانی دارد. هنوز مشخص نیست اپل به چه دلیلی تصمیم گرفته این کانکتور را به پایین آپید انتقال دهد چراکه این کار باعث می‌شود استفاده از آپید در حالت افقی کمی سخت شود. البته این احتمال وجود دارد این بریدگی ارتباطی به کانکتور هوشمند آیپد پرو نداشته باشد.

آپید جدید در راه است

برخلاف آیفون‌ها، امسال جزئیات زیادی از آپیدها جدید اپل فاش نشد و همین مسئله می‌تواند معرفی آپید جدید را هیجان‌انگیزتر کند.

حال تا جایی که خبر داریم، اپل قصد دارد چندی از ویژگی‌های محبوب آیفون 10  را به آیپد پرو جدید خود اضافه کند و از جمله آنها می‌توان به نمایشگر هوشمندانه بدون حاشیه و همچنین تکنولوژی تشخیص چهره «فیس آیدی» اشاره کرد.

فروش آیپد در 6 دوره سه ماهه اخیر با افزایش همراه بوده و مطمئنا با معرفی آیپدهای جدید این شرکت هیجان و جذابیت بیشتری در دنیای تبلت‌ها به‌وجود خواهد آمد.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا