تکنولوژی

قدرتمندترین هاب یو اس بی سونی معرفی شد

امروزه بسیاری از کاربران در سراسر دنیا از هاب یو‌اس‌بی استفاده می‌کنند و شرکت سونی هم با معرفی هاب مدل MRW-S3 وارد عرصه رقابت شده است. هاب یو اس بی سونی تمامی مشخصات یک هاب قدرتمند و پیشرفته را دارد.

برای یک هاب یو اس بی مهمترین ویژگی پورت‌هایی است که ارائه می‌دهد و هاب سونی هم از این قاعده مستثنا نیست. این دیوایس به یک پورت HDMI برای پخش ویدیو با کیفیت 4K، پورت یو‌اس‌بی C برای اتصال برق دستگاه‌ها و پورت‌های یو اس بی C و A برای دیوایس های مختلف و لوازم جانبی مجهز است. ضمنا هر دو پورت از نوع یو اس بی نسخه 3.1 از نسل 2 هستند. سونی ادعا می‌کند که این مشخصات باعث شده هاب این شرکت سریع‌ترین هاب موجود در بازار باشد که سرعت انتقال دیتا در آن تا 100 مگابایت در ثانیه خواهد بود. علاوه بر اینها دو درگاه رم میکرواس‌دی و اس‌دی نیز روی این هاب تعبیه شده است.

هاب یو اس بی سونی

در پایان نیز یک درگاه یو اس بی برای اتصال هاب به کامپیوتر وجود دارد. این مسئله باعث متمایز شدن این هاب نسبت به دیگر رقبا شده و این امید را می‌دهد که بالاخره پورت یو اس بی C هم همانند پورت نوع A فراگیر خواهد شد. همچنین روی این هاب خبری از درگاه Mini DisplayPort نیست.

متاسفانه سونی هنوز ویژگی‌های کلیدی هاب MRW-S3 از جمله قیمت را اعلام نکرده است. با مشخص شدن قیمت این هاب می‌توان قاطعانه گفت که این هاب ارزش خرید دارد یا خیر. با این اوصاف روی کاغذ می‌توان گفت که سونی یک هاب تمام عیار و پیشرفته را برای علاقه مندان به هاب‌های نوع C معرفی کرده است.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا