تکنولوژی

سرفیس هدفون رونمایی شد

مایکروسافت در رویداد امروز صبح خود به جز محصولاتی چون لپ‌تاپ، سرفیس‌پرو و سرفیس استودیو با یک محصول عادی همه را شگفت زده کرد و آن هدفون سرفیس است.


سرفیس هدفون تقریبا شبیه همه هدفونهای دیگر است اما از خصوصیات سرفیسی برخودار است مثلا داشتن سرفیس دایال روی هدفون که به وسیله آن می‌توانید به طور فیزیکی شدت صدا را بالا و پایین ببرید یا میزان اثر کنسل نویز هدفون را کم و زیاد کنید. 

این هدفون همچنین مجهز به کورتاناست ضمن اینکه برخی ویژگی‌های هوشمند را دارد مثلا در هنگامی که از گوش برداشته می‌شود به طور خودکار  پخش موسیقی متوقف میشود.

این هدفون از طریق پورت USB-C شارژ می شود و هرچند به صورت بلوتوث به تلفن متصل می‌شود اما دارای جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری برای اتصال با کابل به پخش کننده هم هست.

مایکروسافت می‌گوید از نظر دیزاین روی قرار گرفتن راحت این هدفون خیلی کار کرده و ضمن اینکه داشتن  دگمه فیزیکی نویزکنسلینگ با ۱۳ مرحله  کمک می‌کند تا کاربر در صورت تمایل از این ویژگی استفاده کند یا آن را روی مود دلخواه تنظیم کند.

مایکروسافت می گوید این هدفون از ۸ میکروفن داخلی برخوردار است که برای پاسخ دادن به تماس تلفنی یا استفاده از کورتانا کاربرد دارد.

سرفیس هدفون مایکروسافت

سرفیس هدفون مایکروسافت

این هدفون همچنین دارای کنترل لمسی هم هست که به وسیله آن می‌توان برخی عملیات متوقف کردن پخش موسیقی یا رد کردن ترک فعلی را انجام داد. باتری این هدفون برای پخش موسیقی ۱۵ ساعت از طریق بلوتوث یا ۵۰ ساعت از طریق کابل دوام دارد. این هدفون همچنین میتواند از طریق اپلیکیشنی که قرار است مایکروسافت به همراه آن عرضه کند تنظیمات مختلفی را ارایه کند. 

سی نت اعلام کرده که سرفیس هدفون حدود سه سال است که توسط مایکروسافت طراحی شده و هدف آن رقابت مستقیم با هدفون‌های Bose و Sony بوده که در بازار هدفون‌های دارای کنسل کردن نویز دست بالا را دارند.

مایکروسافت این هدفون را تا پایال سال میلادی جاری با قیمت ۳۵۰ دلار عرضه می‌کند.

در ادامه ویدئوی نگاه نزدیک سی‌نت به این هدفون‌ها را ببینید:


مطالب مرتبط:

سرفیس استودیو ۲

سرفیس پرو 6

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا