تکنولوژی

تیزر ال‌جی V40 ThinQ با 5 دوربین

شرکت ال‌جی روز پنج شنبه تیزر تبلیغاتی اسمارت‌فون جدید خود با 5 لنز دوربین را منتشر کرد. در این ویدیوی تبلیغاتی 5 لنز دوربین و رنگ‌های مختلف برای بدنه V40 ThinQ به چشم می‌خورد اما برای اطلاع از تمامی ویژگی‌های این گوشی باید تا سه‌شنبه این هفته منتظر ماند.

 


این گوشی به 3 لنز دوربین در پشت و دو لنز در جلو مجهز شده که البته در این تیزر تنها 3 لنز پشتی گوشی نمایش داده می‌شود. پهنای این گوشی نیز همانند نسخه قبلی یعنی V30 همان 2.97 اینچ بوده اما با کاهش حاشیه اطراف نمایشگر ال‌جی توانسته سایز نمایشگر این دیوایس را به 6.4 اینچ ارتقاء دهد. ال‌جی V40 ThinQ در رنگ‌های مشکی، خاکستری، آبی و قرمز عرضه خواهد شد. ال‌جی سعی کرده این دیوایس را باریک و سبک بسازد تا طبق گفته‌ی شرکت بتوان آن را به راحتی با یک دست نگه داشت.

لی جونگ هون مدیر تیم طراحی شرکت ال‌جی درباره طراحی این گوشی می‌گوید: «در طراحی V40 ThinQ بر روی ویژگی‌هایی تمرکز شده که تنها در دیوایس‌های ال‌جی دیده می‌شوند. در طراحی این گوشی از عناصری الهام گرفته شده که ظاهر گوشی را ساده و در عین حال زیبا جلوه دهند. سعی کرده‌ایم V40 ThinQ را طوری طراحی کنیم تا زمانی که شخص برای اولین بار این گوشی را در دست می‌گیرد حس شگفت‌انگیزی را تجربه کند.»

ال‌جی V40 ThinQ

در این ویدیوی تبلیغاتی هیچ تصویری از نمای جلویی گوشی دیده نمی‌شود اما «ایوان بلاس» فاش کننده معروف چند روز پیش تصاویری را در اکانت توییتر خود منتشر کرد که در آن نمای جلویی این گوشی هم دیده می‌شود.

ال‌جی V40 ThinQ 12 مهر امسال رونمایی خواهد شد.

منبع: سی‌نت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا