تکنولوژی

جزئیات فاش شده جدید ال‌جی «V40»

پرچمدار جدید کمپانی ال‌جی یعنی «V40» طبق پیش‌بینی‌ها تا چند هفته آینده رونمایی شود و هرچه زمان می‌گذرد جزئیات بیشتر و دقیق‌تری از این اسمارت‌فون فاش می‌شود. حال به‌تازگی جزئیاتی توسط وبسایت AndroiPit منتشر شده که در آن ادعا شده این گوشی به 6 گیگابایت رم و پردازنده اسنپدراگون 845 مجهز است. در ادامه به دیگر مشخصات و جزئیات لو رفته این گوشی می‌پردازیم.

احتمالا جذاب‌ترین ویژگی ال‌جی V40 دوربین 3 گانه‌ای است که در پشت یدنه به‌کارگرفته شده است. طبق گفته‌ها این دوربین از دو لنز 12 و یک لنز 15 مگاپیکسلی تشکیل شده است. در کنار 3 دوربین اصلی، V40 دو لنز سلفی هم خواهد داشت که یکی از آنها 8 و دیگری 5 مگاپیکسل قدرت دارند. البته هنوز مشخص نیست که این لنرها در کنار هم تا چه اندازه در عکسبرداری موفق خواهند بود.

ضمنا این گوشی به باتری با ظرفیت 3300 میلی‌آمپر، نمایشگر 6.4 اینچی با رزولوشن QHD+ مجهز خواهد بود که همانند رقبای اصلی بازار در بالای صفحه نمایش دارای یک بریدگی نیز خواهد بود.

بنابر این اطلاعات منتشر شده، V40 قرار است با 2 ظرفیت متفاوت عرضه شود که یکی از آنها 64 و دیگری 128 گیگابایت خواهد بود. البته حتی در صورت انتخاب نسخه 64 گیگابایتی امکان استفاده از رم میکرو اس‌دی وجود خواهد داشت.

حال آنچه که هنوز کسی از آن با خبر نشده، قیمت این دستگاه است. اما از آنجایی که قیمت مدل V35 899 دلار بود، احتمالا قیمت این گوشی هم کمتر از 900 دلار نباشد.

منبع : آی‌تی‌ایران

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا