تکنولوژی

شایعات جدید در مورد صفحه نمایش ردمی نوت 6

طبق گزارش‌ها، شیائومی بعد از Redmi Note 5 و Note 5 Pro، در حال توسعه مدل Redmi Note 6 و Redmi Note 6 Pro است که با صفحه نمایشی متفاوت‌تر نسبت به مدل‌های قبلی طراحی شده است.بر اساس تصاویری که جدیدا در وب سایت روسی Aliexpress منتشر شده، صفحه نمایش مدل Redmi Note 6 ، یک صفحه نمایش ال سی دی 6.18 اینچی معرفی شده که قسمتی فرو رفته در بالای آن برای تعبیه دوربین سلفی و سنسور در نظر گرفته شده است.

          اگر شایعات درست باشد، Redmi Note 6  به احتمال بسیار زیاد، طویلتر از نسخه‌های ما قبل خود خواهد بود. طبق گزارش این وب سایت  تجارت الکترونیک، تصاویر منتشر شده عکس‌های رسمی از این                صفحه نمایش است که ثابت می‌کند وجود این فرو رفتگی حتمی است.

اخیرا، عکس‌های دیگری از گوشی جدید شیائومی توسط FCC certification نیز تحت عنوان MT1806E7TG منتشر شده است. صفحه نمایش این گوشی، 6.18 اینچ بوده و فرو رفتگی تعبیه شده روی آن نیز نسبتا کوچک است و جایگاه دوربین سلفی، سنسور و هدفون دستگاه است. از دیگر قابلیت‌های این گوشی، تعبیه پردازنده Snapdragon 660 در هند است و در دو مدل حافظه عرضه می‌شود: 3/32 یا 4/64 گیگابایت. این مدل همچنین احتمالا مجهز به خروجی 3.5 میلی متری هدفون خواهد بود و به احتمال زیاد میکرو یواس‌بی نیز خواهد داشت.  

Redmi Note 6 Pro احتمالا بین 200 تا 250 یورو قیمت خواهد داشت و در سه رنگ طلایی، آبی و مشکی ارائه می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا