تکنولوژی

معرفی گوشی گیمینگ «آنر پلی»

در جریان رخداد IFA 2018 که در برلین آلمان برگزار شد، شرکت چینی و موفق «آنر» هم همانند برخی دیگر از شرکت‌های از اسمارت‌فون جدید خود رونمایی کرد. «آنر پلی» عضو جدید خانواده آنر محسوب می‌شود.

این اسمارت‌فون از یک صفحه نمایش 6.3 اینچی، یک بریدگی در بالای نمایشگر و یک حاشیه جزئی در پایین بهره می‌برد. در پشت دستگاه دوربین دوگانه عمودی دیده می‌شود که یکی از لنزها 16 و دیگری 5 مگاپیکسل قدرت دارد و همچنین به هوش مصنوعی و عکسبرداری در حالت پرتره هم مجهز شده است. ضمنا دوربین سلفی این دستگاه هم 16 مگاپیکسلی است. همچنین در پشت دستگاه از سنسور اثر انگشت استفاده شده و جک 3.5 میلی‌متری هدفون و درگاه رم میکرواس‌دی هم در این اسمارت‌فون دیده می‌شود.

در زیر بدنه، آنر پلی به پردازنده کایرین 970، 64 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت رم مجهز شده است. ضمنا یک باتری با ظرفیت قابل توجه 3750 میلی‌آمپر در ساعت هم در این دیوایس به‌کارگرفته شده است.

این مشخصات فنی برای یک گوشی نرمال متقاعدکننده به‌نظر می‌‌رسد اما آنچه که آنر پلی را از سایر رقبا جدا می‌کند، قابلیت‌های گیمینگ این دیوایس است.

آنر پلی به حالت مخصوص «GPU Turbo» مجهز شده که قدرت گرافیکی را تا 60 درصد افزایش می‌دهد و در عین حال مصرف باتری را تا 30 درصد کاهش می‌دهد. در این حالت طبق ادعای شرکت نرخ فریم در مقایسه با دیگر گوشی‌های بازار بالاتر خواهد رفت و بازی‌ها با سرعت و کیفیت بسیار بالاتری اجرا خواهند شد. علاوه بر این ویژگی بی‌نظیر، آنر پلی به یک ویژگی دیگر با نام «شوک هوشمند 4 بعدی» مجهز شده که در حین بازی گوشی به‌صورت هوشمند می‌لرزد و کاربر هیجان بیشتری در حین بازی تجربه خواهد کرد.

آنر پلی قرار است در رنگ های مختلف و با قیمت 383 دلار در کشورهای اروپایی عرضه شود. البته هنوز مشخص نیست این اسمارت‌فون در ایالات متحده هم عرضه خواهد شد یا خیر.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا