تکنولوژی

درخواست وزیر ارتباطات برای مصاحبه با صدا و سیما

وزیر ارتباطات در چند توییت در مورد برخورد با فساد اصلاح فرآیندهای فسادزا را به عنوان راه حلی در برابر برخورد قضایی اعلام کرد و در عین حال از صدا و سیما خواست به وی وقت کافی دهد تا به تشریح آنچه او فرآیندهای مافیا پرور و امضاهای طلایی فسادزا نامیده بپردازد.

آذری جهرمی در توییت اش دولت الکترونیکی را راهکاری برای جلوگیری از فساد عنوان کرده و این سوال را مطرح کرده که چرا دولت الکترونیکی آن گونه که باید پیش نمی‌رود.

به گفته آذری جهرمی دولت الکترونیکی هم‌معنا با مکانیزاسیون امورات داخلی سازمان‌ها یا ایجاد یک وب‌سایت اطلاع‌رسانی یا احداث مرکز داده و خرید تجهیزات گران‌قیمت سخت‌افزاری برای دستگاه‌ها -که خود فسادی دیگر به حساب می‌آید- نیست. اتصال فرآیندهای بین‌دستگاهی و امکان نظارت دستگاه‌ها بر یکدیگر مطلوب نظر است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت الکترونیک را اتصال فرآیندهای بین‌دستگاهی و امکان نظارت دستگاه‌ها بر یکدیگر دانست و برای تشریح نقش دولت الکترونیک در جلوگیری از فساد اعلام آمادگی کرد.

این توییت‌های وزیر ارتباطات برخی کاربران را به این پاسخ واداشت که چرا از صدا و سیما درخواست مصاحبه کرده در حالی که از طریق شبکه‌های اجتماعی به راحتی و بدون محدودیت می‌تواند با مردم سخن بگوید. 

یک کاربر در این زمینه گفته است: خوب فکر کن اینجا رسانه ملی است از 1300 امضای طلایی بگو آقای جهرمی

کاربر دیگری نوشته است: جناب وزیر، وقتی که شما بستر مخابراتی و شبکه‌های اجتماعی را دارید نباید منتظر و همچنین وابسته به مجوز صدا و سیما و وقت کافی اش باشین در صورتی که واقعا تمایل به افشای فساد دارید میتوانید در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنین آنکه باید ببیند خواهد دید. 

یک کاربر دیگر نوشته : آقای وزیر راههای ارتباطی با مردم زیاد است مخاطبان شبکه‌های اجتماعی خیلی بیشتر از صدا و سیما هستند نه سانسوری داره نه وقت مشخصی می‌‌خواهد نه محدودیت زمان نه محدودیت چارچوب سوالات مجری … پس از همین شبکه‌های اجتماعی به مردم گزارش بدهید. 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا