تکنولوژی

هرآنچه که باید از سرویس آنلاین نینتندو سوییچ بدانید

سرویس آنلاین نینتندو سوییچ طبق اعلام این شرکت از اواسط شهریور ماه برای کاربران قابل دسترسی خواهد بود. این یعنی لذت دوچندان بازی‌های نینتندو سوییچ اینبار به صورت آنلاین.

این سرویس شامل یک سری بازی‌های دارای قابلیت آنلاین، بک‌آپ از سیو بازی‌ها و همچنین تعامل بیشتر با اپلیکیشن نینتندو سوییچ خواهد شد. ظاهرا نینتندو زمان و نیروی انسانی زیادی را صرف بهبود سیستم چت آنلاین بازی‌ها هم کرده است. با اینکه نینتندو سوییچ از سال 2017 از انجام برخی بازی‌ها به‌صورت چند نفره آنلاین (Multiplayer Online) پشتیبانی کرده، اما سرویس آنلاین رسمی این شرکت از اواسط شهریور امسال رسما برای کاربران قابل استفاده خواهد بود.

برای استفاده از این سرویس آنلاین، کاربران بایستی اشتراک‌ آنلاین خریداری کنند. البته به‌نظر می‌رسد بازی‌های آنلاین رایگان «Free-to-play» نیازی به داشتن اشتراک آنلاین ندارند. نینتندو لیست قیمت اشتراک سرویس آنلاین خود را به‌صورت زیر اعلام کرده است.

اشتراک 12 ماهه: 20 دلار

اشتراک 3 ماهه: 8 دلار

اشتراک 1 ماهه: 4 دلار

این مبالغ تقریبا برابر با نصف هزینه اشتراکی هستند که کاربران ایکس‌باکس لایو و پلی‌استیشن پلاس پرداخت می‌کنند. ضمنا نینتندو اعلام کرده این سرویس به صورت اتوماتیک مبلغی را از حساب شما کم نمی‌کند بنابراین نیازی به پاک کردن اطلاعات پرداختی خود در این سرویس ندارید چراکه برای پرداخت هرگونه هزینه در این سرویس به اجازه مستقیم شما نیاز خواهد بود.

نینتندو همچنین 10 بازی را که قرار است از ابتدای کار در سرویس آنلاین نینتندو سوییچ ارائه شوند نیز اعلام کرده است. ضمنا این کمپانی اعلام کرده در  ادامه 10 بازی دیگر نیز به این سرویس اضافه خواهند شد.

Ice Climber

The Legend of Zelda

Balloon Fight

Soccer

Tennis

Mario Bros.

Super Mario Bros.

Dr. Mario

Super Mario Bros. 3

Donkey Kong

ضمنا سرویس آنلاین نینتندو سوییچ از ذخیره بازی‌ها به صورت انلاین هم پشتیبانی می‌کند و این یعنی کاربر می‌تواند اطلاعات و دیتاهایی را که طی ساعت‌ها بازی انلاین جمع کرده در اکانت کلود خود ذخیره کند. البته دسترسی به اکانت کلود هم هزینه‌هایی برای او خواهد داشت و امکان انتقال اطلاعات سیوهای آنلاین به درون یواس‌بی و یا هارد اکسترنال وجود نخواهد داشت.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا