تکنولوژی

نارضایتی گیمرها از نینتندو سوییچ

کنسول بازی جدید شرکت نینتندو کهThe Switch  نام دارد حاشیه‌های زیادی به همراه داشت. این دستگاه با وجود اینکه به عنوان تکنولوژی آینده کنسول‌های بازی معرفی شد، بعد از گذشت مدتی مشخص شد که اشکالات سخت افزاری و فنی زیادی دارد. این اشکالات آنقدر زیاد بود که کاربرانی که با پرداخت مبلغ 300 دلار این کنسول را خریدند، تصمیم گرفتند برای رفع اشکالات این کنسول دست به کار شوند و طرح‌های ابتکاری خود را برای حل مشکلات این دستگاه معرفی کردند.

یکی از ایرادات اصلی کنسول سوییچ، پایه شل و ضعیف آن است که بیشتر کاربران از آن شکایت داشتند و به دلیل اینکه خروجی شارژ این کنسول در قسمت پایینی دستگاه قرار دارد، در حالت عمودی شارژ به درستی انجام نمی‌شود.

در وب سایت Thingiverse (وب‌سایتی که مردم طرح‌های چاپ سه بعدی خود را از طریق آن منتشر می‌کنند) سه پایه مختلف برای این کنسول معرفی شده است؛ کلیپس‌های سبک Lightweight Clips، تخته نگه دارنده کنسول  full-sized dockو مدل دیگری که به طور رسمی توسط شرکت نینتندو معرفی شده که با قیمت 30 دلار به فروش می‌رسد.

دکمه‌های دسته بازی این کنسول محدب هستند و نبود صفحه کنترل یا d-pad نیز از دیگر مشکلاتی بود که برخی کاربران از آن شکایت داشتند به همین دلیل لوازم جانبی دسته بازی مانند  joystick extendersو  d-pad coverطراحی شده‌اند تا استفاده از دکمه‌ها را برای انجام حرکات ظریف و حساس آسان‌تر کنند. همچنین بسیاری از افراد اندازه دسته‌ها را برای دستان یک فرد بزرگ سال، کوچک می‌دانند و به همین دلیل MyMiniFactory (وب سایت دیگری برای پیدا کردن پروژه‌های چاپ سه بعدی) دسته ارگونومیکی برای این کنسول بازی معرفی کرده است.

صفحه این کنسول مانند اکثر گوشی های همراه از شیشه ساخته نشده و پلاستیکی است، به همین دلیل است که جزو دسته کنسول‌های قابل حمل عرضه می‌شود تا در صورت ضربه خوردن، کاربر مجبور نباشد هزینه گزافی برای تعویض قطعات پرداخت کند. اما صفحه نمایش این کنسول در نظر برخی از کاربران بی‌کیفیت و احتمال خش افتادن آن زیاد است. طرفداران سوییچ برای این مشکل راه حل ساده‌تر و کم هزینه تری عرضه کردند که عکس‌های آن را در ادامه مشاهده می‌کنید.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا