تکنولوژی

شکست اوپو Find X در تست مقاومت

مدتی است که صنعت موبایل خلاقیت چشمگیری را به ما نشان نداده است. موبایل‌های سامسونگ کمی روی دوربین کار کردند و اپل هم مدل ورود به موبایل را از اثر انگشت به تشخیص چهره تغییر داد که هیچکدام جذابیت خاصی را نداشتند. شاید این امر نشان از ثبات در این صنعت باشد، اما به هرحال نبود افراد هوشمندی مثل استیو جابز امروز حس می‌شود. حالا در همین میان یک کمپانی چینی ایده‌ای خلاق را معرفی کرده است که می‌توانید آن را در مطلب پایین بخوانید.

گوشی جدید و منحصر به فرد Oppo Find X

به گزارش آی‌تی‌ایران یکی از یوتیوبرهای معروف هم تصمیم گرفته تا آزمایش‌های ویژه‌ای برای مقاومت این گوشی انجام دهد. برخی از این آزمایش‌ها به صفحه نمایش این موبایل برمی‌گردد و برخی دیگر به مقاومت و کیفیت ساخت بدنه. در بخش صفحه نمایش مشکل خاصی به نظر نمی‌رسد همچنین در کیفیت ساخت بدنه و قسمت متحرک این موبایل هم چیز جدی دیده نمی‌شود. اما زمانی که این موبایل را خم کنید همه چیز تغییر می‌کند.

این موبایل در برابر خم شدن کوچکترین مقاومتی نمی‌کند و تا آنجا که فشار بیاورید خم می‌شود! این ضعف بدنه در موبایل‌های خیلی بی‌کیفیت و کمی قدیمی دیده می‌شد و تقریبا همه موبایل‌های امروزی از پس این آزمایش بر می‌آیند اما اوپو Find X موفق نشد. البته نکته جالب توجه این است که حتی پس از شکستن موبایل باز هم قسمت متحرک آن به خوبی کار می‌کند!

منبع: آی‌تی‌ایران

لینک ویدئو در یوتیوب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا