موبایل

«رنو3 پرو» اوپو با سلفی دوگانه رونمایی شد

شرکت چینی اوپو (Oppo) ساعاتی پیش از گوشی مدل «رنو3 پرو» (Reno3 Pro) رونمایی کرد. این گوشی به دوربین سلفی دوگانه و پنل نمایشگر اولد مجهز است.

سال گذشته این شرکت گوشی‌های سری Reno3 را در چین معرفی کرد که نسخه پرو آن از ارتباط 5G نیز پشتیبانی می‌کرد.

با اینکه گوشی که شب گذشته رونمایی شد از نسل پنجم اینترنت پشتیبانی نمی‌کند اما از طرفی اولین گوشی است که از چیپست مدل Helio P95 شرکت مدیاتک بهره‌مند شده است. رنو3 پرو به پردازنده 8 هسته‌ای Cortex-A75 با قدرت 2.2 گیگاهرتز و 8 گیگابایت رم مجهز است. همچنین حافظه داخلی این دیوایس در دو نسخه 128 و 256 گیگابایتی عرضه می‌شود که از طریق درگاه میکرواس‌دی امکان افزایش آن وجود دارد.

نمایشگر 6.5 اینچی گوشی رنو3 پرو از پنل سوپر آمولد با رزولوشن فول‌اچ‌دی پلاس و همچنین حسگر اثرانگشت زیرنمایشگر بهره می‌برد.

اوپو رنو3 پرو

طراحی قسمت پشتی گوشی شباهت زیادی به نسخه رنو3 پرو 5G دارد اما در این گوشی که تنها از 4G پشتیبانی می‌کند، از لنز اصلی 64 مگاپیکسلی استفاده شده است. دیگر لنزهای دوربین چهارگانه این گوشی نیز شامل سنسور تله 13 مگاپیکسلی با زوم دوبرابر، سسنور اولتراواید 8 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی مونوکروم می‌شود.

دوربین دوگانه سلفی نیز به شکل یک حفره در قسمت سمت چپ و بالای نمایشگر جای گرفته که بالاترین رزولوشن دوربین سلفی را در بین اسمارت‌فون های دنیا ارائه می‌کند. سلفی رنو3 پرو  به یک سنسور 44 مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.4 و یک سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی مجهز شده است.

یکی از مشخصه‌های اصلی گوشی‌های شرکت اوپو، سیستم شارژ سریع است که اوپو در این گوشی از جدیدترین تکنولوژی خود در این زمینه استفاده کرده است. باتری 4025 میلی‌آمپری این گوشی با بهره‌مندی از تکنولوژی VOOC Flash Charge امکان شارژ 30 وات را به کاربر می‌دهد. اوپو رنو3 پرو همچنین با اندروید 10 و رابط کاربری ColorOS 7 عرضه می‌شود.

نسخه دارای حافظه داخلی 128 گیگابایتی این گوشی قرار است از 16 اسفند در سه رنگ سفید، مشکی و آبی عرضه شود. قیمت آن نیز 415 دلار خواهد. نسخه 256 گیگبایتی رنو3 پرو هم با قیمت 455 دلار در زمانی نامشخص اما در آینده نزدیک به بازار خواهد آمد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا