تکنولوژی

نظر مدیران ال جی درباره تحریم‌ها و کاهش ارزش ریال

یک مقام شرکت ال جی در کنفرانس مطبوعاتی که در مقر این شرکت برگزار شد اعلام کرد هرچند تحریم‌های آمریکا مشکلات جدی برای این شرکت ایجاد می‌کند اما به کمک شریک تجاری این شرکت در ایرانگلدیراناین شرکت به دنبال حفظ شرایط خود در  ایران است

تی جی لی معاون ال جی در بخش فروش محصولات خانگی در جلسه‌ای با حضور خبرنگاران ایرانی گفت: با کمک گلدیران از دو سال قبل تولید محصولات ال جی در ایران را شروع کرده‌ایم و همین به حفظ تولید محصولات ال جی در داخل کشور و تجارت با ایران کمک می‌کند.

وی درباره تاثیر رشد نرخ ارز بر قیمت محصولات ال جی و راهکار این شرکت برای ارایه محصولات با قیمت مناسب به خریداران ایرانی گفت: به دنبال شرکت‌های همکار در بازار ایران هستیم تا از این طریق قیمت تمام شده محصولات تولید و عرضه شده در ایران را کاهش دهیم.

این عضو هیات مدیره ال جی بازار لوازم خانگی ایران را یکی از مهم ترین بازارها نه فقط در خاورمیانه بلکه در جهان دانست و گفت: حفظ این سهم برای ال جی بسیار مهم است در ایران ماشین‌های لباسشویی و یخچال در رتبه اول فروش قرار دارند و از محصولات با فناوری بالا هم استقبال خوبی به عمل آمده است.

وی در پاسخ به پرسشی درباره رابطه ال جی و سامسونگ در بازار ایران گفت: سامسونگ هم رقیب و هم دوست ماست ما در ایران با هم رقابت سنگینی داریم تفاوت در این است که سامسونگ به گرفتن سهم از بازار توجه می‌کند اما ما به دنبال کیفیت بهتر محصولات و عرضه محصولات نوآورانه هستیم.

وی در پاسخ به این پرسش که در صورت فشار تحریمی آمریکا این شرکت چه روشی را اتخاذ می‌کند گفت: در هر شرایط سختی مایل به حفظ بازار ایران هستیم.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا